کانال تلگرام میناکاری

خرید میناکاری اصفهان

میناکاری اصفهان هنر دست صنعت کاران نصف جهان

خرید میناکاری اصفهان

میناکاری اصفهان هنر دست صنعت کاران نصف جهان

فروش انواع ظروف میناکاری اصفهان روز مس به تهران و سایر نقاط کشور - ارسال فوری هر روزه محصولات صنایع دستی اصفهان

هدیه روز معلم

هدیه هنر

کلمات کلیدی

تابلو میناکاری اصفهان

تابلو میناکاری مشبک 45 سانتی

گلدان مسی میناکاری اسماعیلی

گلدان صراحی مس و پرداز 16سانتی متری

قاب بشقاب میناکاری اصفهان

قاب میناکاری بشقابی 30*30

تندیس جا قلمی میناکاری شده

تابلو بشقاب میناکاری دور گرد

تندیس میناکاری و ان یکاد طرح ستایش

تندیس میناکاری و ان یکاد طرح نورا

جعبه مخمل گلدان میناکاری 16 سانتی

نیم ست نقره سیاه قلم مدل کرواتی

نیم ست نقره سیاه قلم مدل لوح

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهشت

تابلو میناکاری

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم

نیم ست نقره سیاه قلم مدل نسیم

تابلو بشقاب میناکاری

نیم ست نقره سیاه قلم مدل تابان

گلدان 16 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل

گلدان 20 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل

رومیزی ترمه ابریشمی هاشمی طرح یاقوت

گلدان ملیله کاری 20 سانتی با جعبه مخمل

گلدان ملیله کاری 16 سانتی با جعبه مخمل

ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 2

ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 1

جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان

جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری درب لولایی

ست دوتایی گلدان 20 سانتیمتری مس و پرداز

باکس میناکاری بشقاب 20 و گلدان 16 سانتی

۴۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جا پاسوری خاتم کاری شده اصفهان برای نگهداری انواع ورق های بازی استفاده می شود. جعبه خاتم کاری شده اصفهان مخصوص کارت و سایر چیزهای با ارزش مانند زعفران و ... است. محدودیتی در استفاده از جعبه خاتم کاری شده نیست . قیمت جعبه خاتم کاری اصفهان ارزان و قابل تهیه برای تمام مشتریان می باشد. کیفیت خاتم کاری اصفهان برای علاقه مندان به این هنر در سراسر کشور شناخته شده است. جمعی از هنرمندان نصف جهان در کنار یکدیگر به مشغول به طراحی و تولید ظروف خاتم کاری شده می باشند. قیمت خاتم کاری اصفهان نسبت به ظروف مشابه وارداتی لوکس مناسب و تهیه آن آسانتر می باشد. شما با چند کلیک می توانید این جاپاسوری خاتم کاری شده زیبا را سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید.  

جعبه خاتم کاری شده اصفهان مخصوص کارت جعبه خاتم کاری شده اصفهان مخصوص کارت

جنس خاتم استفاده شده برای جعبه خاتم کاری جا پاسوری از چوب راش , استخوان شتر و فلز برج می باشد. خاتم کاری اصفهان و خاتم کاری شیراز از سری خاتم های باکیفیت و شناخته شده ایران است. ابعاد این جعبه خاتم کاری شده 3*8*10.5 سانتی متر است. البته سایز داخل جعبه 2.5*6*9 سانتی متر است. این ابعاد متناسب با سایز ورق های بازی طراحی شده البته محدودیتی برای استفاده از این جعبه وجود ندارد.  

خاتم کاری اصفهان خاتم کاری اصفهان

هنر خاتم کاری در شهرهای اصفهان و شیراز بیشتر دنبال می شود. از این رو تنوع این محصولات در این شهر های بیشتر است. قیمت جعبه خاتم کاری شده متناسب با قیمت اصفهان برای شما در نظر گرفته شده تا بتوانید با سادگی از سراسر کشور بهترین محصولات را خریداری کنید. محصولات مختلفی که در هر فروشگاه خاتم کاری اصفهان پیدا می شود. ظروف خاتم کاری هم جنبه کاربردی و هم جنبه تزئینی دارند.  

جعبه خاتم کاری شده جعبه خاتم کاری شده

از ظروف خاتم کاری شده می توان به عنوان هدیه برای دوستان و آشنایان و همچنین هدایای تبلیغاتی برای سازمان ها و شرکت ها استفاده نمود. طرح سنتی و ظاهر کلاسیک آن به شما اجازه می دهد تا بتوانید در مناسبت های مختلف از آن استفاده کنید. خرید جعبه خاتم کاری اصفهان به هر منظوری نشان از ذوق و سلیقه فرهنگی خریدار دارد. داخل جعبه روکش براق پلی استری وجود دارد تا بتوانید تنوع  بیشتری را در آن نگهداری کنید.

جعبه خاتم کاری اصفهان جعبه خاتم کاری اصفهان

محصولات صنایع دستی ایرانی گوهر های گرانبهایی هستند که از هنرمندان نسل های قبل سینه به سینه نزد ما به امانت گذاشته شده اند. که اعتبار آنها با اصالت کشورمان گره خورده. ظرفیت اقتصادی بالای این هنرهای دستی هنوز استفاده شده. در صورت تصمصم گیری هوشمندانه می توان کمک بسیار خوبی از صادرات این محصولات برای اقتصاد ملی کشور داشت. همچنین افراد زیادی را مشغول کار نمود.  

جا پاسوری خاتم کاری جا پاسوری خاتم کاری

قیمت خاتم کاری اصفهان قیمت خاتم کاری اصفهان

  شناسه محصول: 901453

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

شمعدان ملیله کاری ارتفاع 30 سانتی متر یکی از ظروف دکوری صنایع دستی ملیله اصفهان است. معمولا از شمعدان ملیله کاری اصفهان بصورت ست آینه و شمعدان ملیله کاری استفاده می گردد. البته این موضوع محدودیتی برای استفاده تکی آن محسوب نمی شود. قیمت شمعدان ملیله کاری مناسب و قابل تهیه از سراسر کشور بصورت آنلاین است. خرید شمعدان ملیله کاری اصفهان برای عروس و داماد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ملیله کاری اصفهان از جمله صنایع دستی شناخته شده و مورد قبول مشتریان از سراسر کشور می باشد. البته در صورتی که بخواهید بصورت تکی از شمعدان ملیله کاری استفاده کنید می توانید آن را بصورت تکی یا جفتی سفارش دهید.

شمعدان ملیله کاری ارتفاع 30 سانتی متر شمعدان ملیله کاری ارتفاع 30 سانتی متر

جنس شمعدان ملیله کاری از فلز مس مرغوب است که با فلز نقره آبکاری شده برای جلوگیری از سیاه شدن , بر روی آن روکش محافظی کشیده شده. ارتفاع شمعدان 30 و عرض پایه آن 10 سانتی متر است. شما می توانید شمعی با قطر 2 سانتی متر را درون آن قرار دهید. طراحی و ساخت شمعدان بصورت کامل کار دست می باشد از این رو علاوه بر ارزش مادی ارزش فرهنگی نیز دارد.

قیمت شمعدان ملیله کاری قیمت شمعدان ملیله کاری

ساخت ظروف ملیله بصورت ماژولار انجام می گیرد. این بدان معنی است که طرح های ملیله بصورت جداگانه و دراندازه های کوچک ساخته شده و سپس به شکل کلی در خواهد آمد . برای نگهداری تکه در کنار یکدیگر , آنها لهیم کاری می شوند. بر خلاف ظاهر ظریف محصولات ملیله کاری , ظروف ملیله از استحکام بالایی برخوردار هستند. بدلیل روکش محافظ رنگ نقره ایی ظروف ملیله ماندگار است و سیاه نمی شود.  

خرید شمعدان ملیله کاری خرید شمعدان ملیله کاری

عروس و داماد های عزیز برای شروع زندگی خود و برپایی جشن , بر اساس رسم و رسوم ایرانی نیاز به آینه و شمعدان دارند. انواع  شمعدان ملیله کاری شده هم از لحاظ ظاهری زیبا هستند و هم از لحاظ کیفیت ماندگارند. ما برای شما آینه های ملیله نیز در نظر گرفته ایم تا بر اساس سلیقه خود با شمعدان و یا لاله ملیله کاری ست کنید . ظروف ملیله کاری شده در صورت قرار نگرفتن در برابر فشار و ضربه طول عمر بالایی دارند.  

شمعدان ملیله کاری اصفهان شمعدان ملیله کاری اصفهان

صنایع دستی ایرانی با توجه به فرهنگ مردمان کشورمان طراحی شده اند بر همین اساس استفاده از آنها بیشتر صورت می گیرد. بر این اساس با حمایت از تولید داخلی علاوه بر رشد بیشتر اقتصادی , شاهد ترویج فرهنگ ایرانی بین دیگر مردم دنیا خواهیم بود. هنرمندان زیادی در کشور وجود دارند که می توانند در آینده جوانان تاثیر مثبتی داشته باشند.

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

شمعدان ملیله کاری ارتفاع 30 سانتی متر شمعدان ملیله کاری ارتفاع 30 سانتی متر

شناسه محصول: 901416

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

جعبه بشقاب میناکاری طرح مخمل سرمه ایی از محبوب ترین محصولات فروشگاه و برای نگهداری از انواع بشقاب های میناکاری شده است. قرار دادن یک بشقاب میناکاری با رنگ های شاد مینایی در جعبه بشقاب 30 سانتی میناکاری شده جلوه بسیار زیباتری به آن خواهد بخشید. قیمت جعبه میناکاری ارزان و در کنار بشقاب های میناکاری قابل خرید است. خرید جعبه میناکاری طرح پارچه مخمل (جیر) آسان و با چند کلیک انجام می شود. از جعبه مخمل میناکاری بیشتر برای دادن هدیه به دیگران استفاده می شود. داشتن جعبه برای ظروف صنایع دستی به جذابیت و سادگی استفاده و حمل آنها کمک بسیاری می کند. فروش جعبه مینا کاری هم بصورت تکی و هم با دیگر ظروف میناکاری امکان پذیر است.

جعبه بشقاب 30 سانتی میناکاری جعبه بشقاب 30 سانتی میناکاری

جنس شاسی جعبه بشقاب میناکاری مخمل از چوب می باشد که با پارچه ایی سرمه ایی رنگ و از جنسی شبیه جیر پوشیده شده است. جعبه کادویی بشقاب میناکاری مناسب برای هدایای صنایع دستی به دوستان و اقوام است. بر روی درب این جعبه شیشه ایی تعبیه شده تا از زیر آن شما قادر به مشاهده محصول داخل جعبه باشید. ابعاد جعبه 5.5*32*32 سانتی متر و مناسب برای قرار گیری انواع بشقاب های میناکاری با قطر 30 سانتی متر است.  

جعبه بشقاب میناکاری جعبه بشقاب میناکاری

جعبه 30 سانتی بشقاب میناکاری با رنگ سرمه ایی تضاد زیادی با رنگ بشقاب های میناکاری دارد. این امر باعث زیباتر نشان دادن بشقاب خواهد شد. بر روی درب جعبه قفلی تعبیه شده تا از باز شدن ناگهانی آن جلوگیری شود. جعبه بشقاب مینا روکش مخملی بصورت لولایی باز و بسته می شود و شما براحتی قادر به قرار دادن محصولات درون آن خواهید بود. در صورتی که قصد هدیه دادن داشته باشید , کافیست جعبه را در کاغذ کادو قرار دهید.

قیمت جعبه میناکاری قیمت جعبه میناکاری

باکس هدیه اگر زیبا و شکیل باشد تاثیر زیادی در ظاهر نهایی کادو دارد. این جعبه پارچه مخملی از سال های پیش برای ارائه بشقاب های میناکاری 30 سانتی مورد استفاده قرار می گرفته . از این رو استقبال مشتریان نشان از محبوبیت آن دارد. سایزهای کوچکتر و بزرگتری از این باکس وجود دارد و برای بشقاب هایی با سایز های دیگر استفاده می شود. خرید جعبه کادویی برای بشقاب های میناکاری اصفهان هزینه ایی قابل توجیه دارد.  

خرید جعبه میناکاری خرید جعبه میناکاری

محصولات ساخت داخل کشور بر اساس فرهنگ ایرانی طراحی و تولید می شوند. استفاده از آنها بهتر و مطابق با آداب و رسوم هموطنان عزیزمان است. البته تولید کالای داخلی بایستی با کیفیت بوده تا انگیزه ایی برای حمایت از آن توسط مشتریان بوجود آید. ظرفیت هنرهای دستی ایرانی هم از نظر تولید و هم از نظر اقتصادی می تواند کمک تاثیر گذاری بر اقتصاد کشور داشته باشد که این امر با برنامه ریزی صحیح قابل اجراست.  

فروش جعبه مینا کاری فروش جعبه مینا کاری

جعبه مخمل میناکاری جعبه مخمل میناکاری

  شناسه محصول: 901465

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

جعبه دستمال کاغذی ملیله کاری بصورت کاربردی برای استفاده از کلینکس طراحی و ساخته شده . رنگ و ظاهر زیبای جعبه دستمال کاغذی ملیله اصفهان بگونه ایی است که شما می توانید از آن بعنوان ظروف دکوری هم استفاده کنید. تلفیق هنر ملیله کاری بصورت جا دستمال کاغذی ملیله با دیگر ظروف سنتی و مدرن چیدمان های زیبایی بوجود خواهد آورد. قرار دادن جعبه دستمال ملیله کاری بر روی میز پذیرایی جلوه بسیار زیبایی به آن می بخشد. هنر ملیله کاری , هنر دست استادکاران اصفهان است که با شور و عشق ظروف کاربردی متناسب با نیاز مشتریان را طراحی و تولید می کنند. هنر علاقه مندان به هنرهای دستی بخصوص بانوان از کیفیت ملیله کاری اصفهان مطلع هستند. همچنین قیمت ملیله کاری اصفهان ارزان و قابل خرید برای مشتریان فروشگاه در سراسر کشور می باشد.  

جعبه دستمال کاغذی ملیله اصفهان جعبه دستمال کاغذی ملیله اصفهان

جنس جا دستمال کاغذی ملیله از فلز مس مرغوب است . مفتول های باریک مسی بشکل طرح های سنتی در کنار هم لحیم کاری شده تا ظاهر جعبه دستمال کاغذی ملیله اصفهان شکل بگیرد. پس از آن پرداخت شده و برای زیباتر شدن آبکاری نقره می شود. برای جلوگیر از سیاه شدن نقره در بلند مدت بر روی جا دستمال کاغذی ملیله کاری لایه پلی استر محافظی کشیده می شود. ابعاد این جا دستمال کاغذی  7.5*12*23 سانتی متر است.

جعبه دستمال کاغذی ملیله جعبه دستمال کاغذی ملیله

رنگ نقره ایی ظروف ملیله زیبا و قابل ست کردن با سایر محصولات دکوری است. ظروف ملیله کاری و بطور مشخش جعبه دستمال کاغذی ملیله کاری اصفهان را می توانید بعنوان هدیه ایی دوست داشتنی و کاربردی برای دیگران در نظر بگیرید. همچنین از ظروف ملیله کاری اصفهان برای تکمیل جهیزیه نو عروسان نیز استفاده می شود. همیشه چیدمان ملیله کاری با میناکاری و فیروزه کوبی زیبا می شود.  

جا دستمال کاغذی ملیله جا دستمال کاغذی ملیله

با توجه به قیمت بالای نقره , اکثر خانواده های امکان خرید ظروف نقره برای تزئین ویترین های خود را ندارند. قیمت ظروف ملیله کاری ارزان و قابل خرید برای عموم مشتریان است. بدلیل اینکه محصولات ملیله کاری اثر دست هنرمندان اصفهان است علاوه بر ارزش مالی ارزش فرهنگی نیز دارد. شما می توانید با توجه به نیازهای خود محصولات تزئینی و در عین حال کاربردی ملیله را تهیه فرمائید. ظروف ملیله کاری قابل شستشو بوده و از استحکام خوبی برای استفاده برخوردارند.  

جعبه دستمال ملیله کاری جعبه دستمال ملیله کاری

هنر دست هنرمندان ایرانی بایستی از بین نرود. ایجاد انگیزه برای جوانان در پرتو حمایت و نگاه هوشمندانه به صنایع دستی ایرانی بوجود خواهد آمد. از این رو توصیه می گردد برنامه ریزی و تمهیدات صحیح مسئولین و همچنین سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مسیر صورت گیرد. تا در آینده نزدیک شاهد اتفاقات بسیار خوبی برای کشورمان باشیم. ایجاد اشتغال برای جوانان و رونق بیشتر اقتصادی از مهمترین این چالش هاست.  

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

قیمت ملیله کاری قیمت ملیله کاری

  شناسه محصول: 901457

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

جعبه مخمل میناکاری یکی از محصولات صنایع دستی برای نگهداری انواع بشقاب های 20 سانتی میناکاری شده است. قرار دادن ظروف مینا در جعبه بشقاب 20 سانتی میناکاری جلوه بسیار زیبایی به آن ها خواهد بخشید. جعبه هدیه میناکاری اصفهان مناسب برای هدیه به دیگران و همچنین هدایای تبلیغاتی میناکاری می باشد. قیمت جعبه بشقاب میناکاری با روکش پارچه مخمل ( جیر ) ارزان و بر این اساس خرید جعبه بشقاب میناکاری مخمل برای بشقاب های مینا قابل توجیه می باشد. رنگ سرمه ایی و ظاهر شکیل جعبه آن را برای انواع هدایای سازمانی و شخصی مناسب کرده . خرید عمده این جعبه , امکان پذیر و با قیمت مناسب تر ارائه خواهد شد. شما می توانید بصورت آنلاین باکس هدیه مخمل میناکاری را از سراسر کشور سفارش داده و در کمترین زمان دریافت نمائید.  

جعبه بشقاب 20 سانتی میناکاری جعبه بشقاب 20 سانتی میناکاری

جنس شاسی جعبه کادویی بشقاب میناکاری از چوب است که با روکشی از پارچه ایی سرمه ایی , طرح مخمل ( جیر ) پوشیده شده. رنگ تیره سرمه ایی تضاد رنگ زیبایی با رنگ های شاد بشقاب مینا بوجود خواهد آورد. جعبه بشقاب مخمل میناکاری برای نگهداری انواع بشقاب های میناکاری با قطر 20 سانتی متر طراحی شده. درب جعبه میناکاری لولایی و قابلیت باز و بسته شده در 180 درجه را دارد. ابعاد جعبه 5.5*22.22 سانتی متر است.

جعبه بشقاب میناکاری جعبه بشقاب میناکاری

جعبه کادویی میناکاری با روکش مخمل مناسب برای هدایای تبلیغاتی میناکاری می باشد. کافسیت کاغذ کادویی بدور جعبه گرفته و آن را بسادگی بعنوان هدیه آماده سازید. برای جلوگیری از باز شدن ناگهانی جعبه قفلی برای آن در نظر گرفته شده. بر روی درب این جعبه هدیه صنایع دستی شیشه ایی تعبیه شده تا پس از بسته شدن محتویات داخل آن قابل مشاهده باشد. ظاهر شیک جعبه , آن را برای انواع مناسبت ها به گزینه ایی ایدآل تبدیل کرده.

جعبه کادویی بشقاب میناکاری جعبه کادویی بشقاب میناکاری

بشقاب میناکاری جعبه مخمل بسیار زیباتر از بشقاب میناکاری به تنهایی است. معمولا خرید میناکاری در تهران و سایر شهرها برای هدیه در نظر گرفته می شود. و بهترین گزینه می تواند جعبه های زیبا برای ظروف میناکاری باشد. البته صنایع دستی اصفهان تنوع زیادی دارد و نمی توان برای تمامی آنها جعبه اختصاصی تهیه کرد. اما می توان از جعبه های عمومی برای بسته بندی بسیاری از ظروف صنایع دستی بهره برد.  

قیمت جعبه بشقاب میناکاری قیمت جعبه بشقاب میناکاری

در طول ساخت محصولات صنایع دستی هر شهری , افراد زیادی بصورت مستقیم و غیر مستقیم در حرفه های مختلف مشغول به فعالیتند. تولید صنایع دستی وابستگی کمتری به واردات خارجی دارد و در عین حال با صورت برنامه ریزی صحیح می تواند ارز آوری بسیار خوبی برای کشور داشته باشد. حمایت هموطنان از محصولات با کیفیت داخلی انگیزه ایی مضاعف برای تولیدات بهتر استادکاران ایرانی بوجود خواهد آورد.

خرید جعبه بشقاب میناکاری خرید جعبه بشقاب میناکاری

جعبه میناکاری جعبه میناکاری

  شناسه محصول: 901467

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

جعبه مخمل میناکاری از سری محصولات مکمل ظروف مینا است. جعبه بشقاب 35 سانتی میناکاری برای نگهداری انواع بشقاب های مینا مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه بشقاب میناکاری ظاهر خوبی دارد و تنها با پیچیدن کاغذ کادو به دور آن قابل استفاده برای هدیه به دوستان و آشنایان می شود. همچنین از این جعبه در تیراژ بالا برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی استفاده می شود. قیمت خرید جعبه بشقاب مینا ارزان و در کنار ظروف نفیس صنایع دستی قابل توجیه است. رنگ های تیره مشکی و سرمه ایی باکس مخمل میناکاری تضاد زیبایی با رنگ های شاد بشقاب مینا بوجود می آورد که موجب جذابیت بیشتر آن می شود. جعبه مخمل بشقاب میناکاری کیفیت خوبی دارد و شما می توانید آن را به همراه هر بشقابی سفارش داده و در کمترین زمان در هر کجای کشور تحویل بگیرید.  

جعبه بشقاب 35 سانتی میناکاری جعبه بشقاب 35 سانتی میناکاری

جنس جعبه کادویی بشقاب میناکاری از چوب است که با پارچه ایی با طرح مخمل ( جیر ) روکش شده. برای پارچه معمولا از رنگ های تیره ایی مانند سرمه ایی و مشکی استفاده می شود تا جذابیت بیشتری به ظرف مینای داخل جعبه بدهد. قیمت جعبه بشقاب میناکاری مخمل ارزان و خرید آن برای ظروف نفیس میناکاری شده قابل توجیه است . در این جعبه مخمل میناکاری می توان انواع بشقاب های صنایع دستی به قطر 35 سانتی متر را قرار داد. ابعاد جعبه 8*36*36 سانتی متر است.  

جعبه مخمل میناکاری جعبه مخمل میناکاری

درب جعبه مخمل میناکاری بصورت لولایی تا 180 درجه باز و بسته می شود. تا شما براحتی قادر با گذاشتن و برداشتن ظروف در آن باشید. بشقاب مینا کاری با جعبه مخمل ظاهر بسیار زیباتری دارد. بر روی سطح بالایی جعیه شیشه کار شده تا از بیرون داخل جعبه قابل رویت باشد. محصولات صنایع دستی میناکاری اصفهان تنوع زیادی دارد. وجود جعبه و باکس های هدیه می تواند در انتخاب آنها تاثیر زیادی داشته باشد.  

جعبه بشقاب میناکاری جعبه بشقاب میناکاری

فروش میناکاری در تهران و سایر نقاط ایران نسبت به سال های قبل از استقبال بیشتری برخوردار بوده. وجود جعبه و باکس های هدیه برای استفاده از محصولات صنایع دستی خرید آنها را ساده تر می کند. شما می توانید در هر سطحی بصورت عمده ظروف و باکس های صنایع دستی را سفارش داده و از تخفیفات ویژه آنها نیز برخوردار شوید. بشقاب میناکاری 35 سانتی همراه با جعبه جیر و چوبی می تواند  نمونه ایی از محصولات صنایع دستی نفیس اصفهان باشد.

 

خرید جعبه بشقاب مینا خرید جعبه بشقاب مینا

صنایع دستی میناکاری اصفهان از کهن ترین هنرهای ایرانی با قدمت چند هزار ساله است که سینه به سینه نزد ما به امانت گذاشته شده. حمایت از صنایع دستی انگیزه ایی کافی برای آموزش و گسترش این حرفه به نسل های آینده بوجود خواهد آورد. محصولات با کیفیت ایرانی می توانند جایگزین بسیار خوبی بجای محصولات لوکس خارجی باشند تا علاوه بر جلوگیری از خروج ارز باعث ارز آوری برای اقتصاد ملی باشند.

باکس مخمل میناکاری باکس مخمل میناکاری

جعبه مخمل بشقاب میناکاری جعبه مخمل بشقاب میناکاری

  شناسه محصول: 901469

بازار مینا   BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری روکش مخملی ظاهر زیبا و جذابی دارد . شما می توانید از بشقاب میناکاری 35 سانتی با جعبه مخمل به عنوان هدیه نفیس برای دوستان و اقوام خود استفاده کنید. همچنین بشقاب میناکاری جعبه جیر گزینه خوبی برای هدایای تبلیغاتی میناکاری برای شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی است. سایز بشقاب 35 سانتی میناکاری بزرگ و در صورت قرار گرفتن در جعبه کادویی بسیار شیک و با ارزش به نظر می آید. خرید انواع بشقاب مسی میناکاری با جعبه برای مشتریان عزیز بیشتر مورد قبول است چرا که براحتی می توانند آنها را هدیه داده و یا جابجا کنند. برای نمایش آنها نیز چیدمان های مختلفی وجود دارد. میناکاری اصفهان از شناخته شده ترین صنایع دستی ایرانی است که علاقه مندان زیادی در سراسر کشور و حتی خارج از ایران دارد.  

بشقاب میناکاری 35 سانتی با جعبه مخمل بشقاب میناکاری 35 سانتی با جعبه مخمل

جنس جعبه از چوب است که با پارچه ایی به طرح مخمل (جیر) روکش شده . ابعاد جعبه 8*37*37 سانتی متر است. قطر بشقاب قرار داده شده در جعبه 35 سانتی متر است. ظروف میناکاری از زیباترین محصولات صنایع دستی اصفهان است و از بین آنها انواه بشقاب مینا کاری محبوبیت ویژه ایی دارد. شما می توانید از بشقاب میناکاری 35 سانتی همراه با جعبه جیر و چوبی بعنوان هدیه نفیس برای مناسبت ها استفاده کنید.

بشقاب میناکاری روکش مخملی بشقاب میناکاری روکش مخملی

جعبه مخمل بشقاب مینا کاری مسی قطر 35 سانتی متر قابلیت باز و بسته شدن تا 180 درجه را دارد. با توجه به این موضوع شما براحتی می توانید بشقاب مینای داخل جعبه را جابجا کنید. برای جلوگیری از باز شدن ناگهانی درب جعبه ضامنی بر روی آن قرار داده شده است. سطح روی جعبه شیشه کار شده تا براحتی محصول قرار گرفته در آن از بیرون قابل مشاهده باشد. نرمی و لطافت جعبه با روکش پارچه ایی حس خوبی به استفاده کننده می دهد.

بشقاب میناکاری جعبه جیر بشقاب میناکاری جعبه جیر

داشتن جعبه شکیل برای بشقاب مینا کاری لب دالبری برجسته 35 سانتی متری باعث شده تا بتوانید از آن بعنوان هدایای تبلیغاتی مدیریتی استفاده کنید . امکان چسباندن لوگو یا پلاک سفارشی شما بر روی جعبه آن را برای هدیه و ماندگاری خاطره سازمان یا شرکت شما مناسب می کند. ظروف میناکاری اصفهان در شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است و استفاده از ظروف مینا در شهرهای مختلف امکان پذیر می باشد.

بشقاب 35 سانتی میناکاری بشقاب 35 سانتی میناکاری

صنایع دستی ایران از افتخارات و گنجینه های با ارزش کشورمان است. با وجود تعداد زیاد هنرمند در کشورمان اما در صورت حمایت نکردن از آنها , ممکن است برخی هنرهای دستی با گذشت زمان به فراموشی بروند. استفاده از ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی کمک بزرگی به شکوفایی و رونق کسب و کار تک تک افراد جامعه و ترویج فرهنگ پارسی خواهد نمود. ایجاد اشتغال برای جوانان نیز از اتفاقات خوبی است که در پرتو نگاه هوشمندانه به مقوله صنایع دستی رخ خواهد داد.

بشقاب مسی میناکاری بشقاب مسی میناکاری

میناکاری اصفهان میناکاری اصفهان

  شناسه محصول: 901474

بازار مینا   Bazaremina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

گلدان مس و پرداز را می توانید برای تزئین ویترین های سنتی و مدرن استفاده کنید. زیبایی خاص گلدان صراحی مس و پرداز 16سانتی متری باعث شده تا جلوه بهتری به فضای دکوری شما زیر ساخت گلدان مسی نقاشی پرداز با ظروف میناکاری شده یکسان است ولی پروسه تولید آنها متفاوت می باشد. گلدان نقاشی پرداز اصفهان را می توانید بصورت تزئینی و کاربردی استفاده کنید. گلدان های مسی در سایزهای مختلف به بازار ارائه می شود. گلدان پرداز ارتفاع 16 سانتی متر سایز کوچک و مناسب برای قرار گیری و ست شدن در انواع ویترین های دکوری است. خرید میناکاری و سایر محصولات صنایع دستی بصورت آنلاین و در کمترین زمان امکان پذیر می باشد. ارسال سفارشات همه روزه به سراسر ایران است.  

گلدان صراحی مس و پرداز 16سانتی گلدان صراحی مس و پرداز 16سانتی

جنس زیر ساخت گلدان 16 سانتیمتری مس و پرداز از فلز مس می باشد. بر روی گلدان طرح های زیبای سنتی با رنگ مخصوص نقاشی شده و سپس روکشی برای محافظت بر روی آن کشیده شده. گلدان مس و پرداز اصفهان مانند گلدان های میناکاری در سایزهای استاندارد 16,20,25,30,35 تولید می شود. ارتفاع این گلدان 16 سانتی متر است که آن را برای قرار دادن در اکثر ویترین های دکوری مناسب ساخته است.

گلدان مس و پرداز گلدان مس و پرداز

شما می توانید گلدان 16 سانتیمتری مس و پرداز را بصورت تکی و یا جفتی خریداری کنید. قرار دادن گلدان مس و پرداز در جعبه کادویی آن را به هدیه ایی با ارزش تبدیل می کند. با توجه به زیرساخت یکسان ولی پروسه تولید گلدان های مس و پرداز با گلدان های میناکاری اصفهان متفاوت است. در نهایت نقاشی و طرح های سنتی زیبای این اثر کار دست هنرمندان اصفهان و دارای ارزش فرهنگی زیادی است.  

گلدان مسی نقاشی پرداز گلدان مسی نقاشی پرداز

در سال های اخیر فرهنگ استفاده از ظروف میناکاری برای هدایای تبلیغاتی صنایع دستی ترویج یافته . شما می توانید لوگو یا پلاک های تبلیغاتی خود را بر روی جعبه گلدان چسبانده و آن را برای خود سفارشی کنید. انواع ظروف مس و پرداز در سایزهای مختلف برای سلیقه های متفاوت به بازار ارائه شده است. خرید میناکاری اصفهان بصورت ساده و آنلاین برای تمامی مشتریان از سراسر کشور امکان پذیر است.  

گلدان نقاشی پرداز اصفهان گلدان نقاشی پرداز اصفهان

صنایع دستی اصفهان زیبایی و کیفیت بالایی دارد. استفاده از محصولات داخلی علاوه بر بعد فرهنگی تاثیر زیادی در اقتصاد تک تک افراد جامعه خواهد داشت. نگاه متفاوت به ارائه هنرهای دستی ایرانی گام بزرگی در شکوفایی اقتصاد کشور خواهد داشت. اساتید مجربی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند می توانند نسل جدیدی از هنرمندان مجرب را برای آینده تربیت نموده تا این گنجینه های فرهنگی رو له فراموشی نرود.  

گلدان پرداز ارتفاع 16 سانتی متر گلدان پرداز ارتفاع 16 سانتی متر

خرید میناکاری خرید میناکاری

شناسه محصول: 901475

بازار مینا   BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

جای قاشق و چنگال ملیله کاری طرح لیوانی به عنوان یکی از محصولات صنایع دستی ملیله کاری کاربردی و مورد علاقه بانوان شناخته می شود. جای قاشق و چنگال دوقلو ملیله کاری را می توانید در ویترین منزل خود نیز قرار دهید طرح زیبای آن می تواند زینت بخش خوبی برای دکوراسیون شما باشد. جا قاشقی ملیله کاری می تواند برای نگهداری انواع قاشق , چنگال , کارد و ... مورد استفاده قرار گیرد. در طراحی و ساخت جای قاشق و چنگال ملیله کاری از طرح های سنتی ایرانی استفاده شده. کیفیت بالای آن اجازه می دهد تا بصورت کامل مورد استفاده قرار گیرد. قیمت جا قاشق چنگال ملیله نسبت به زمان صرف شده برای ساخت آن با دست مناسب و قابل تهیه برای هموم مشتریان است. شما می توانید این محصول زینتی کاربردی را براحتی از سراسر کشور سفارش دهید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.  

جای قاشق و چنگال ملیله کاری طرح لیوانی جای قاشق و چنگال ملیله کاری طرح لیوانی

جنس بدنه جا قاشق و چنگال ملیله کاری طرح لیوان از فلز مس مرغوب می باشد که توسط استادکار آبکاری نقره شده و پس از آن برای جلوگیری از سیاه شدن سطح آن با روکشی پوشیده شده. ارتفاع کلی آن 20 عرض کلی آن 15.5 , ارتفاع لیوان ها 11 و قطر دهنه لیوان ها 6 سانتی متر است. شما با تهیه این جا قاشق و چنگالی تلفیقی از زیبایی و استحکام را در اختیار خواهید داشت.

جای قاشق و چنگال دوقلو ملیله کاری جای قاشق و چنگال دوقلو ملیله کاری

بدلیل داشتن روکش محافظ نباید نگران سیاه شدن آن باشید. در صورت نیاز شما می توانید جا قاشق و چنگال لیوانی را با آب بشویید البته بهتر است از مواد شوینده قوی استفاده نشود. هر گونه ضربه و فشار می تواند باعث آسیب دیدگی جا قاشقی گردد. برای ساخت جا قاشق و چنگالی طرح لیوان از بهترین مواد استفاده شده اما دقت در نگهداری شرط اصلی طول عمر آن است.

جا قاشقی ملیله کاری جا قاشقی ملیله کاری

هنر ملیله سازی در طول زمان ابداع آن با تغییرات زیادی مواجه بوده از جمله آنها می توان به استفاده از طرح های متفاوت اشاره نمود. بر اساس فرهنگ هر منطقه طرح های ملیله می تواند متفاوت باشد و این از ویژگیهای هنرهای صنایع دستی می باشد. کارگاه های زیادی در شهرهای اصفهان و زنجان مشغول به ساخت این ظروف زیبا هستند. از این رو این دو شهر را می توان قطب هنر ملیله سازی ایران دانست.  

جای قاشق و چنگال ملیله کاری جای قاشق و چنگال ملیله کاری

تعداد زیادی از جوانان و هنرمندان کشورمان مشغول فعالیت در زمینه هنرهای دستی و بطور مشخص صنایع ملیله سازی هستند. این امر نشان دهنده اهمیت گسترش صنایع دستی می باشد. ایجاد اشتغال ارائه فرهنگ ایرانی به دیگر مردم جهان و تعامل سازنده با دیگر کشورهای را می توان از اتفاقات خوبی دانست که در پرتو رشد صنایع دستی و گردشگری بدست خواهد آمد.

جا قاشق چنگال ملیله جا قاشق چنگال ملیله

جای قاشق و چنگال ملیله کاری طرح لیوانی جای قاشق و چنگال ملیله کاری طرح لیوان

  شناسه محصول: 901415

بازار مینا     BazareMina.ir  

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری با جعبه مخمل زیبا و شکیل است. با توجه به ظاهر بشقاب میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل شما می توانید از آن برای انواع هدایای شخصی و هدایای تبلیغاتی میناکاری استفاده کنید. بشقاب میناکاری جعبه مخمل را می توانید بسادگی در کاغذ کادو پیچیده و برای هر مناسبتی آماده سازید. امروزه خرید میناکاری اصفهان با توجه به معرفی بیشتر محصولات از استقبال خوبی برخوردار شده. بشقاب مینا کاری شده و همچنین گلدان میناکاری از سری محصولات پر طرفدار صنایع دستی می باشند. بشقاب میناکاری جعبه دار و همچنین دیگر محصولات صنایع دستی با جعبه یا قاب را بهتر می توان مورد استفاده قرار داد. سفارش تمامی محصولات فروشگاه بصورت آنلاین و با چند کلیک از سراسر کشور امکان پذیر است.

بشقاب میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل بشقاب میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل

جنس جعبه های مخمل کادویی از چوب است که با پارچه ایی به طرح مخمل (جیر) روکش شده . رنگ این پارچه ها معمولا مشکی و سرمه ایی است. ابعاد جعبه 5.5*32*32 سانتی متر است. همچنین قطر بشقاب میناکاری قرار گرفته در این جعبه 30 سانتی متر می باشد. بشقاب 30 سانتی میناکاری شده با جعبه مخمل را می توانید با چیدمان های مختلف در دکورسیون های منزل و دفاتر کار خود قرار دهید.  

بشقاب میناکاری با جعبه بشقاب میناکاری با جعبه

جعبه کادویی روکش مخمل برای بشقاب 30 سانتی ظاهر زیبایی دارد درب جعبه امکان باز و بسته شدن تا 180 درجه دارد. میناکاری اصفهان از شناخته شده ترین هنرهای دستی ایرانی است که علاقه مندان زیادی در سراسر کشور دارد. معمولا مشتریان این هنر را با بشقاب مسی میناکاری و همچنین گلدان مسی میناکاری به خاطر می آورند. البته ما سعی کرده این محصولات بیشتری را به علاقه مندان هنرهای دستی ایرانی معرفی کنیم.  

بشقاب میناکاری جعبه مخمل بشقاب میناکاری جعبه مخمل

شما از بشقاب جعبه دار می توانید برای هدیه صنایع دستی میناکاری استفاده کنید. درج لوگو شخصی یا شرکتی شما بر روی جعبه می تواند آن را برایتان سفارشی کند. بر روی درب جعبه شیشه کار شده تا بشقاب داخل آن از بیرون قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از باز شدن ناگهانی درب جعبه بر روی آن ضامنی تعبیه شده . بدلیل اینکه نقاشی بشقاب های میناکاری اصفهان  اثر دست هنرمندان است ممکن است طرح های بشقاب های ارسالی با یکدیگر متفاوت باشد.  

بشقاب میناکاری جعبه دار بشقاب میناکاری جعبه دار

صنایع دستی ایرانی نماد فرهنگ و هنر کشورمان است. اکثر هنرهای ملی و ماندگار ما در سراسر دنیا شناخته شده. با حمایت از آنها هم به شکوفایی بیشتر اقتصادی کشور کمک کرده و هم راه ترویج فرهنگ پارسی را هموار نموده ایم. نگاه هوشمندانه به مقوله صنایع دستی و صنعت توریسم می تواند اتقافات بسیار خوبی مانند رفع بیکاری جوانان و رونق کسب و کارهای داخلی را برای مردم عزیزمان رقم بزند.  

بشقاب مینا کاری شده بشقاب مینا کاری شده

خرید میناکاری خرید میناکاری

  شناسه محصول: 901473

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
کانال تلگرام میناکاری