کانال تلگرام میناکاری

خرید میناکاری اصفهان

میناکاری اصفهان هنر دست صنعت کاران نصف جهان

خرید میناکاری اصفهان

میناکاری اصفهان هنر دست صنعت کاران نصف جهان

فروش انواع ظروف میناکاری اصفهان روز مس به تهران و سایر نقاط کشور - ارسال فوری هر روزه محصولات صنایع دستی اصفهان

هدیه روز معلم

هدیه هنر

کلمات کلیدی

تابلو میناکاری اصفهان

تابلو میناکاری مشبک 45 سانتی

گلدان مسی میناکاری اسماعیلی

گلدان صراحی مس و پرداز 16سانتی متری

قاب بشقاب میناکاری اصفهان

قاب میناکاری بشقابی 30*30

تندیس جا قلمی میناکاری شده

تابلو بشقاب میناکاری دور گرد

تندیس میناکاری و ان یکاد طرح ستایش

تندیس میناکاری و ان یکاد طرح نورا

جعبه مخمل گلدان میناکاری 16 سانتی

نیم ست نقره سیاه قلم مدل کرواتی

نیم ست نقره سیاه قلم مدل لوح

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهشت

تابلو میناکاری

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم

نیم ست نقره سیاه قلم مدل نسیم

تابلو بشقاب میناکاری

نیم ست نقره سیاه قلم مدل تابان

گلدان 16 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل

گلدان 20 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل

رومیزی ترمه ابریشمی هاشمی طرح یاقوت

گلدان ملیله کاری 20 سانتی با جعبه مخمل

گلدان ملیله کاری 16 سانتی با جعبه مخمل

ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 2

ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 1

جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان

جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری درب لولایی

ست دوتایی گلدان 20 سانتیمتری مس و پرداز

باکس میناکاری بشقاب 20 و گلدان 16 سانتی

۲۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک از نمونه کارهای سبک کلاسیک صنایع دستی برای سلیقه های خاص مشتریان می باشد. زیبایی رنگ ها و طرح های بکار رفته در بشقاب میناکاری دور گرد می تواند شما با به یاد گنبدهای نیلگون اصفهان بیاندازد. در پشت و در یکی از زاویه های بشقاب میناکاری دور گرد قاب مشبک قلابی در نظر گرفته شده تا شما بتوانید براحتی آن را بر روی هر سطحی نصب کنید. بصورت پیش فرض شما می توانید بشقاب میناکاری قاب دار را بصورت لوزی بر روی دیوار قرار دهید اما می توانید بشقاب میناکاری لبه گرد را با چیدمان های دلخواه و سلیقه خود به هر شکلی نصب نمائید. بشقاب میناکاری دور گرد اثر دست بهترین هنرمندان میناکار اصفهانی است که هنر خود را در قالب رنگ و طرح زیبای مینا بر پیکر بی جان فلز ماندگار کرده اند.

بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک

جنس بشقاب میناکاری دور گرد از مس مرغوب می باشد. این بشقاب توسط استادکار مینا با رنگ های مخصوص مینایی و طرح های سنتی به شکل ظروف میناکاری شده در آمده و برای ماندگاری بیشتر نقاشی در کوره های مخصوص با درجه حرارت بالا پخته شده. این امر باعث تشکیل لعاب براق و ضد آبی روی آن می گردد. قطر بشقاب 25 و ابعاد جعبه 35*35 سانتی متر است. وزن بشقاب به همراه جهبه مشبک در حدود 1300 گرم می باشد.  

بشقاب میناکاری دور گرد بشقاب میناکاری دور گرد

ظروف جعبه دار و قاب دار میناکاری و بطور مشخص بشقاب جعبه مشبک میناکاری گزینه های مناسبی برای هدیه دادن به دیگران می باشند. چرا که براحتی قابل هدیه دادن و نصب بر روی دیوار یا قرار دادن در دکور می باشند. بشقاب میناکاری دور گرد جعبه مشبک می تواند بصورت هدیه تبلیغاتی نفیسی برای پرسنل و مدیران سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی در نظر گرفته شود.

بشقاب میناکاری دور گرد قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد قاب مشبک

کیفیت بشقاب میناکاری دور گرد بسیار بالا می باشد بطوری که اگر بصورت صحیحی نگهدار شود برای سالیان سال زینت بخش منازل و دفاتر شما خواهد بود. هر گونه ضربه و فشار می تواند منجر به ترک خوردگی و ریختن لعاب بشقاب گردد. قاب میناکاری شده دست شما را برای چیدمان های زیباتر باز می گذارد.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

حمایت از کالای با کیفیت ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی نشان از اعتماد به نفس یک فرهنگ و ارزش محصولات هنری آن سرزمین دارد. علاوه بر موضوعات فرهنگی این مسئله باعث می گردد رشد اقتصادی بیشتری داشته باشیم که تاثیر آن در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده خواهد بود.  

بشقاب میناکاری لبه گرد بشقاب میناکاری لبه گرد

بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک

  شناسه محصول: 901290

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری شده طرح و ان یکاد 20 سانتی متر را می توان جزء محصولات صنایع دستی مذهبی و قرآنی دسته بندی کرد. بشقاب مسی میناکاری طرح و ان یکاد حس زیبایی و معنویت خاصی به محیط پیرامون شما خواهد بخشید. بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد توسط بهترین هنرمندان میناکار اصفهان طراحی و ساخته شده و متناسب با تمام فضاهای دکوری شماست . استفاده هوشمندانه از هارمونی رنگ ها در طراحی بشقاب و ان یکاد باعث می شود حس آرامش و انرژی مثبت بیشتری به محیط پیرامون شما منتقل گردد. وجود بشقاب مینا کاری و ان یکاد در هر جایی باعث خیر و برکت بیشتری خواهد شد.  

بشقاب میناکاری شده طرح و ان یکاد 20 سانتی متر بشقاب میناکاری شده طرح و ان یکاد 20 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری شده و ان یکاد از مس برغوب و با نقاشی و طراحی بسیار زیبای استادانه مزین به آیه شریفه و ان یکاد گشته . قطر بشقاب 20 سانتی متر بوده که آن را مناسب برای قرار دادن بر روی دیوار و یا قرار دادن در دکورهای شخصی شما خواهد نمود.  

بشقاب مسی میناکاری طرح و ان یکاد بشقاب مسی میناکاری طرح و ان یکاد

همه از خواص آیه شریفه و ان یکاد مطلع هستند و از دیر باز تا کنون برای معتقدین به آن ,  آیه وان یکاد راه حل رهایی از چشم زخم می باشد. داشتن چنین بشقاب زیبایی برای هر مکان شخصی و کسب و کاری خالی از رحمت الهی نیست. (معنی آیه شریفه و ان یکاد : و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با [نگاه‌ها و] چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که آن جز اندرزی برای جهانیان نیست.)  

بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد

بدلیل اعتقاد مسلمانان به قرآن و مذهبی بودن اکثریت مردم ایران بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد مورد بسیار مناسبی برای هدیه به دیگران است. شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی نیز می توانند آن را به عنوان هدایای تبلیغاتی برای پرسنل و مدیران خود در نظر داشته باشند.

بشقاب و ان یکاد بشقاب و ان یکاد

بدلیل وجود لعاب مینا در جداره خارجی علاوه بر زیبایی شما می توانید در صورت نیاز آن را با آب بشوئید البته هر گونه فشار و ضربه می تواند باعث آسیب دیدگی و ترک خوردن لعاب آن گردد.

بشقاب مینا کاری و ان یکاد بشقاب مینا کاری و ان یکاد

بشقاب میناکاری شده طرح و ان یکاد 20 سانتی متر بشقاب میناکاری شده طرح و ان یکاد 20 سانتی متر

  شناسه محصول: 901289

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری دور گرد 20 سانتی قاب مشبک می تواند یکی از ظروف زینتی خاص دکوراسیون شما باشد. اگر بشقاب مینا کاری لبه گرد با چیدمان زیبایی بر روی دیوار منزل یا محل کار شما نصب گردد , زیبایی خاصی به محیط پیرامون خود خواهد بخشید. قاب بشقاب میناکاری لبه گرد حال و هوای سنتی و فرهنگ اصیل ایرانی را در قالب رنگ ها و طرح هایی زیبا به تصویر می کشد. بشقاب میناکاری لبه گرد جعبه دار اثر دست بهترین هنرمندان اصفهانی است که پس از سال ها تجربه اثری زیبا مانند بشقاب میناکاری دور گرد را پیشکش علاقه مندان هنر های صنایع دستی خواهند نمود.  

بشقاب میناکاری دور گرد 20 سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد 20 سانتی قاب مشبک

جنس بشقاب میناکاری دور گرد از فلز مس با پوشش رنگ های زیبای مینایی و طرح و هنر دست نقاشان ماهر اصفهانی است. این ظروف زیبا پس از نقاشی در کوره های مخصوص در طی فرایند های مشخصی در دمای بالا حرارت دیده تا لعابی براق و زیبا بر روی آن تشکیل گردد. قطط بشقاب 20 سانتی متر و ابعاد جعبه 25*25 سانتی متر است. وزن محصول در حدود 900 گرم می باشد.

بشقاب مینا کاری لبه گرد بشقاب مینا کاری لبه گرد

بشقاب مینا کاری لبه گرد مورد بسیار مناسبی برای هدیه دادن به دیگران است. البته می تواند به عنوان هدایای تبلیغاتی برای شرکت های خصوصی و ارگان های دولتی در نظر گرفته شود.

قاب بشقاب میناکاری لبه گرد قاب بشقاب میناکاری لبه گرد

بدلیل اینکه نقاشی ظروف با دست صورت می گیرد , طرح های زیبا و متنوع قاب بشقاب های مینا کاری از جمله ویژگیهای بارز آنهاست که دل هر علاقه مند به هنر اصیل ایرانی را خواهد برد.  

بشقاب میناکاری لبه گرد جعبه دار بشقاب میناکاری لبه گرد جعبه دار

ارزش دادن به هنر های ایرانی و صنایع دستی می تواند علاوه بر افتخار ملی و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی باعث رشد اقتصادی کشور گردد که این امر در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده خواهد بود.  

بشقاب میناکاری دور گرد بشقاب میناکاری دور گرد

بشقاب میناکاری دور گرد ۲۰ سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد ۲۰ سانتی قاب مشبک

  شناسه محصول: 901288

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی از کارهای زیبای تلفیقی تزئینی صنایع دستی می باشد. برای زیباسازی فضاهای دکوری از بشقاب میناکاری قاب دار استفاده می گردد. قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک نمونه ایی از محصولات با کیفیت و لوکس دکوری برای زیباسازی سنتی دیوارها و مکان های شخصی و اداری است. بشقاب 25 سانتی میناکاری در یک قاب با پشت زمینه مشبک می تواند زیبایی و جلوه ایی خاص به محیط شما دهد تا همه چشم ها را خیره خود سازد. تضاد رنگ های روشن  و تیره بشقاب میناکاری قاب چوبی باعث جلوه و زیبایی خاصی شده تا فضایی دلنشین با دکوری شیک را برای شما تدایی کند.  

قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی

جنس بشقاب میناکاری از مس بوده که با رنگ های زیبای مینایی توسط بهترین اساتید میناکار اصفهان به شکل بشقابی زیبایی در آمده. قطر این بشقاب 25 سانتیمتر و ابعاد قاب 35*35 سانتی متر می باشد. وزن این قاب مشبک در حدود 1300 گرم است.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

قاب پشت مشبک میناکاری بسیار زیبا بوده و می تواند بر روی دیوار های با رنگ روشن جلوه ایی خاص به محیط ببخشد. البته شما می توانید برای زیبایی بیشتر چند قاب را با چیدمان های زیبای هنری کنار یکدیگر بر روی دیوار نصب کنید. قلاب آویز قاب در یکی از رئوس آن پشت قاب نصب شده تا بتوانید آن را به شکل لوزی و با ظاهری متفاوت نصب نمائید.  

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک

جنس قاب از پی وی سی PVC با طرح چوب می باشدو در صورت نیاز می توانید برای گردگیری و تمیز کردن از پارچه های نم دار استفاده نمائید ولی توصیه می گرد بلافاصله با پارچه تمیزی خشک شود.  

بشقاب 25 سانتی میناکاری بشقاب 25 سانتی میناکاری

بشقاب میناکاری قاب دار ظرفیت بسیار بالایی برای هدیه به دیگران دارد. شما می توانید آن را در مناسبت های مختلف به دوستان و اقوام خود هدیه دهید . این قاب زیبا برای دفاتر و شرکت ها نیز بسیار مناسب است و بصورت هدایای تبلیغاتی در سازمان ها و ارگان ها استفاده می گردد.  

بشقاب میناکاری قاب چوبی بشقاب میناکاری قاب چوبی

قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی

  شناسه محصول: 901287

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

گلدان مس و پرداز

گلدان مس و میناکاری نمونه ایی از محصولات صادراتی میناکاری اصفهان می باشد. قیمت گلدان میناکاری بر اساس زمان و کار صرف شده استادکاران بر روی آن در نظر گرفته می شود. نقاشی استادانه گلدان میناکاری شده پرداز بگونه ایی است که در نگاه اول توجه بیننده را به خود جلب می نماید. این محصول از محصولات سفارشی و صادراتی با کیفیت بالا می باشد. قیمت گلدان میناکاری اصفهان با توجه به ظرافت و مرغوبیت محصول بسیار مناسب می باشد. خرید گلدان میناکاری برای مشتریان عزیز از تمامی نقاط ایران امکان پذیر بوده و در حداقل زمان ارسال می گردد.  

گلدان مس و میناکاری گلدان مس و میناکاری

جنس گلدان میناکاری از مس مرغوب و با کیفیت بوده که با رنگ های اصل مینا توسط بهترین اساتید میناکاری با نقوش گل شاه عباسی تزئین گشته. طی پروسه های مشخصی در کوره های مخصوص با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و به ماندگاری و دوام و همچنین زیبایی خاصی رسیده. ارتفاع گلدان 17 و قطر بدنه در بیشترین حالت 6.5 و قطر پایه 5.5 سانتی متر می باشد. وزن این گلدان نفیس در حدود 300 گرم است.

قیمت گلدان میناکاری قیمت گلدان میناکاری

بدلیل لعاب دار بودن گلدان شما می توانید در صورت نیاز براحتی آن را بشوئید. البته توجه داشته باشید از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید. هر گونه ضربه و فشار به ظروف میناکاری ممکن است باعث ترک خوردن و ریخته شدن لعاب آن گردد که آسیب دیدگی شدیدی برای آن به همراه خواهد داشت.  

گلدان میناکاری شده گلدان میناکاری شده

گلدان میناکاری صادراتی به اندازه ایی زیبا و با کیفیت است که شما می توانید به عنوان هدیه ایی ارزنده در مناسبت های مختلف به دوستان و یا اقوام خود بدهید. البته جفت بودن گلدان زیبایی بیشتری به همراه خواهد داشت و ما توصیه می کنیم بصورت جفت خریداری شود.

قیمت گلدان میناکاری اصفهان قیمت گلدان میناکاری اصفهان

هنر میناکاری از هنرهای قدیمی ایرانی است که در گذر زمان به ما رسیده . و ما موظف هستیم این هنر و سایر هنر های دستی ایرانی را بصورت صحیح به آیندگان منتقل نمائیم. حمایت از کالای ایرانی باعث می گردد اساتید هنرهای دستی دلگرم تر از قبل رسالت خود را انجام داده و فارغ از رشد صنایع دستی , اثرات مثبت آن در اقتصاد و زندگی تک تک افراد جامعه نمایان گردد.

خرید گلدان میناکاری خرید گلدان میناکاری

گلدان مس و میناکاری گلدان مس و میناکاری

 

  شناسه محصول: 901286

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

آجیل خوری مس و مینا

آجیل خوری مس و مینا از جمله پرکاربرد ترین محصولات مس و مینای صنایع دستی اصفهان می باشد. خرید آجیل خوری مس و مینا از طریق سایت برای سراسر کشور امکان پذیر می باشد. بدلیل زیبایی و کیفیت استاندارد, فروش آجیل خوری میناکاری توفیق بسیار خوبی داشته و توانسته نظر مشتریان زیادی در داخل و خارج کشور بدست آورد. آجیل خوری میناکاری اثر دست هنرمندان مجرب کشورمان می باشد که سالها تجربه و هنر خود را در یک اثر بیادماندنی به نمایش قرار داده اند. در ساخت آجیل خوری مس و پرداز از نقاشی در سطح بالایی بهره برده شده , بنحوی که در نگاه اول چشم بیننده را خیره خود می کند.  

آجیل خوری مس و مینا آجیل خوری مس و مینا

جنس بدنه آجیل خوری از مس با کیفیت بوده که توسط استاد کار ماهر مینا با نقوش گل شاه عباسی تزئین گشته . نقاشی ها طراحی شده بر روی بدنه طی پروسه های مشخصی در کوره های مخصوص با دمایی مابین 600 تا 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و پخته می شود. این کار علاوه بر تشکیل لعاب زیبا و براق بر روی آجیل خوری خاصیت ضد آب بودن نیز به آن خواهد بخشید. ارتفاع این آجیل خوری زیبا 13.5 , قطر دهانه 12 و قطر پایه آن 9 سانتی متر می باشد. وزن آن در حدود 300 گرم است.  

خرید آجیل خوری خرید آجیل خوری

از مهمترین ویژگیهای این کالا اصل بودن و کیفیت بالای آن است. شما می توانید آن را به عنوان هدیه ایی بسیار نفیس در مناسبت های خاص به کسانی که دوستشان دارید بدهید. بدلیل ضد آب بودن , در صورت نیاز می توانید آن را بشوئید . توجه کنید از مواد شوینده بسیار قوی و برس های زبر استفاده نشود . هر گونه ضربه و فشار می تواند به آسیب دیدگی و ریختن لعاب و نقاشی ظرف منجر گردد.  

فروش آجیل خوری میناکاری فروش آجیل خوری میناکاری

ست کردن 6 تایی این آجیل خوری برای سرو انواع خوراکی ها می تواند جلوه ایی خاص به میزپذیرایی و ویترین منزل شما ببخشد. بدلیل استفاده از رنگ های همه پسند در ساخت ظروف مس و پرداز ,شما می توانید آجیل خوری میناکاری را با دیگر ظروف دکوری خود هماهنگ کنید. ظروف میناکاری اصفهان زیبایی منحصر بفردی به فضاهای دکوری شما خواهد بخشید. هنر دست میناکاران ایرانی در سراسر دنیا باعث افتخار کشورمان است . بسیاری از ظروف نفیس میناکاری اصفهان در موزه های بزرگ دنیا برای علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی به نمایش گذاشته شده است.  

آجیل خوری میناکاری آجیل خوری میناکاری

کسانی که به زیبایی سنتی دکوراسیون و در عین حال شیک و رسمی اهیمیت می دهند می توانند از محصولات با کیفیت و استاندارد میناکاری بهره ببرند. حمایت از کالاهای مرغوب ایرانی در مقایسه با محصولات لوکس خارجی می تواند بازتاب بسیار مثبتی در اقتصاد فردی تک تک افراد جامعه داشته باشد.

آجیل خوری مس و پرداز آجیل خوری مس و پرداز

آجیل خوری مس و مینا آجیل خوری مس و مینا

 

  شناسه محصول: 901285

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

شکلات خوری مس و مینا

شکلات خوری مس و میناکاری از جمله محصولات زیبا و کاربردی صنایع دستی اصفهان است که می تواند با اکثر ظروف دکوراسیون های شما ست شود. در صورت قرار دادن شکلات خوری میناکاری با چیدمان مناسب جلوه ایی خاص به دکور شما خواهد بخشید. شکلات خوری مسی میناکاری شده اثر دست هنرمندان ایرانی است که سال ها تجربه و ذوق هنری خود را در قالب نقوش زیبای سنتی بر روی ظروف مینا طراحی کرده اند. بطوری که ظرافت نقاشی های شکلات خوری مس و پرداز هر بیننده ایی را خیره می کند. خرید شکلات خوری میناکاری شده و ارسال آن به سراسر کشور برای تمامی هم وطنان مان در سراسر ایران امکان پذیر می باشد.  

شکلات خوری مس و میناکاری

شکلات خوری میناکاری پرداز از مس با کیفیت و مرغوب می باشد. ارتفاع آن 27 و قطر بدنه آن در بیشترین حالت 13 و قطر پایه آن 8 سانتی متر می باشد. وزن این شکلات خوری نفیس در حدود 900 گرم می باشد. رنگ های نقاشی آن در کوره های مخصوص طی فرایند های مشخص حرارت دیده تا لعابی براق بر روی ظرف بوجود آید.

شکلات خوری میناکاری

لعاب پخته شده بر روی شکلات خوری علاوه بر زیبایی و دوام بیشتر خاصیت ضد آبی داشته و شما می توانید در صورت نیاز آن را براحتی بشوئید. الیته توصیه می گردد برای طول عمر بیشتر بهتر است از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نگردد. همچنین قرار گرفتن در معرض فشار و ضربه می تواند باعث ترک خوردن جداره خارجی و ریختن لعاب و نقاشی ظرف گردد.  

شکلات خوری مسی میناکاری شده

زیبایی و نفیس بودن این اثر باعث شده تا مشتریان فراوانی آن را به عنوان هدیه ایی ارزنده برای مناسبت های مختلف به دوسنان و اقوام خود بدهند. نقوش زیبای شاه عباسی با گل های زیبای طرح های سنتی ایرانی زیبایی و آرامشی خاص به ویترین شما خواهد بخشید. ظروف مس و پرداز زیبایی چشم گیری دارد و می تواند جلوه خاصی به ویترین و میزهای پذیرایی شما بدهد.

شکلات خوری مس و پرداز

ترویج فرهنگ اصیل پارسی با محصولات زیبای صنایع دستی می تواند نظر بسیاری را نسبت ایرانیان به خوبی تغییر دهد. جلوه های هنر ندیده ایرانی برای همه زیبا و دوست داشتنی است. علاوه بر آن صنایع دستی می تواند منبع بسیار مفید و سازنده ایی برای اقتصاد کشور باشد.

شکلات خوری میناکاری شده

شکلات خوری مس و میناکاری شکلات خوری مس و میناکاری

 

شناسه محصول: 901284

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده یکی از جالب ترین ظروف صنایع دستی میناکاری اصفهان می باشد. شکلات خوری مس و میناکاری برای سرو انواع خوراکی ها مانند شکلات , قند , آجیل , گز و ... مورد استفاده قرار گیرد. شکلات خوری بشقاب پرنده با ظاهر متفاوت خود می تواند با چیدمانی استادانه دکوراسیون شما را زیباتر کند. قرار دادن شکلات خوری میناکاری بر روی میز پذیرایی تان جلوه ایی خاص برای شما به همراه خواهد داشت. خرید شکلات خوری میناکاری و ارسال آن به سایر نقاط ایران برای مشتریان عزیز می تواند از طریق فروشگاه اینترنتی بازار مینا صورت پذیرد.  

شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده

جنس شکلات خوری میناکاری بشقاب پرنده از فلز مس با کیفیت می باشد. که با کیفیتی مثال زدنی توسط استاد کاران مجرب میناکار نقاشی شده. ارتفاع آن 17 و قطر آن در بیشترین حالت 16.5 و قطر مسی پایه آن 9 سانتی متر می باشد. وزن آن نیز در حدود 600 گرم است.  

شکلات خوری مس و میناکاری

رنگ زیبای نارنجی فلز مس می تواند خود بعنوان زینتی برای کالا در نظر گرفته شود. بدلیل قرار دادن ظروف میناکاری در کوره های مخصوص و پخته شدن رنگ آنها لایه ایی محافظ در برابر آب بر روی بدنه تشکیل می گردد. شما می توانید آن را براحتی بشوئید. البته توصیه می گردد از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید.

شکلات خوری بشقاب پرنده

نقاشی زیبای ختایی و گل شاه‌ عباسی به صورت استادانه بر روی سطح خارجی این شکلات‌خوری طراحی شده نقاشی پرداز آن چنان با ظرافت بر روی آن انجام گرفته که دل عر علاقه مند به ظروف صنایع دستی را بدست می آورد. شما می توانید آن را به عنوان هدیه ایی نفیس برای مناسبت های خاص به دوستان و اقوام خود بدهید.

شکلات خوری میناکاری

حمایت از کالای ایرانی می تواند به رشد اقتصادی کشور کمک شایانی داشته باشد. از این رو بهتر است بجای محصولات لوکس خارجی صنایع دستی وطنی تزئین دهنده دکوراسیون های زیبای ایرانی قرار گیرد تا علاوه بر زیبایی مروج فرهنگ اصیل پارسی نیز باشیم.  

خرید شکلات خوری میناکاری

شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده

 

  شناسه محصول: 901283

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قندان پایه دار مس و میناکاری نمونه بسیار زیبایی از هنر میناکاری بر روی فلز مس می باشد. با توجه به سلیقه های متفاوت , در طراحی قندان میناکاری شده می توان از رنگ نارنجی فلز مس به عنوان بخشی از زیبایی ذاتی محصول بهره برد. قندان میناکاری هم جنبه کاربردی و هم جنبه تزئینی دارد که این دلیل باعث افزایش فروش قندان میناکاری اصفهان شده. با توجه به زیبایی و صرف زمان و هزینه بیشتر در پروسه طراحی و ساخت آن , ممکن است قیمت قندان میناکاری نسبت به نمونه های کلاسیک آن کمی بیشتر باشد که نشان دهنده ارزش واقعی آن است. چرا که ما سعی کرده ایم تا محصولات با کیفیتی برای مشتریان عزیزمان در سراسر ایران تولید نمائیم.  

قندان پایه دار مس و میناکاری قندان پایه دار مس و میناکاری

جنس قندان پایه دار از مس با کیفیت بوده که با نقاشی پرداز بسیار زیبا و دقیق هنرمندانه تزئین شده. ارتفاع قندان پایه دار 20 سانتی متر و قطر آن بدنه آن 8.5 و قطر پایه 5.5 سانتی متر است. وزن تقریبی آن 650 گرم می باشد. طراحی زیبا بر روی بدنه این قندان طر پروسه های متفاوتی در کوره های مخصوص پخته شده تا علاوه بر زیبایی بیشتر دوام و ماندگاری بالاتری بدست آورد.  

قندان میناکاری قندان میناکاری

بدلیل پخته شدن رنگ های مخصوص مینا بر روی بدنه فلزی فندان و تشکیل لعاب پخته شده , نقاشی آن خاصیت ضد آب بودن پیدا می کند بر این اساس در صورت نیاز شما می توانید آن را با آب شسته و بهتر است در هنگام شستشو از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید. و پس از شستشو با پارچه ایی نرم آن را خشک نمائید. هر گونه ضربه و فشار به قندان ممکن است باعث ترک خوردن لعاب آن و آسیب جدی گردد.  

قندان پایه دار مس و میناکاری قندان میناکاری شده

این قندان زیبا مورد بسیار مناسبی برای هدیه دادن به دیگران می باشد. شما می توانید در مناسبت های مختلف مانند کادو تولد برای خانمها , آن را به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید. فروش قندان میناکاری از طریق فروشگاه بازار مینا امکان پذیر بوده و امکان ارسال آن به سراسر ایران وجود دارد. قیمت قندان میناکاری بسیار مناسب بوده و با توجه به کیفیت بالای آن در نظر گرفته شده است.

قندان پایه دار مس و میناکاری قیمت قندان میناکاری

حمایت از کالای ایرانی می تواند به رشد اقتصادی بهتری برای کشور و بطبع باعث بهبود شرایط اقتصادی زندگی کمک بزرگی کند. این امر در کاهش سطح بیکاری جوانان و همچنین ارتقاء جایگاه فرهنگ اصیل ایرانی بسیار موثر خواهد بود.

قندان پایه دار مس و میناکاری قندان پایه دار مس و میناکاری

قندان پایه دار مس و میناکاری قندان پایه دار مس و میناکاری

 

شناسه محصول: 901282

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا از جمله محصولات بسیار زیبا و پر طرفدار میناکاری می باشد. کفیت ساخت گلدان مسی میناکاری 16 سانتی کاملا محصول صادراتی می باشد. کیفیت و زیبایی گلدان میناکاری مسی صراحی 16 سانتی از جمله مشخصات بارز این محصول می باشد. گلدان مسی میناکاری استادکار 16 سانتی قابلیت تزئین ویترین و دکوراسیون شما را داشته و زیبایی خاصی همراه با حال و هوای سنتی به محیط خواهد داد. علاوخ بر آن شما می توانید از گلدان 16 سانتی میناکاری برای نگهداری گل های طبیعی و مصنوعی استفاده کنید. تصور کنید چند شاخه گل طبیعی درون یک گلدان زیبایی میناکاری شده چقدر می تواند به میز پذیرایی و یا میز کار شما روحیه و طراوت ببخشد. این محصول اثر دست هنرمندان اصفهانی است که برای علاقه مندان صنایع دستی در سراسر ایران طراحی و تهیه کرده اند.

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا

جنس این گلدان میناکاری اعلا از مس بوده که با نقاشی و طراحی زیبای استادکار بصورت یک اثر هنری درآمده . ارتفاع این گلدان 16 و عرض آن 7 سانتی متر می باشد. وزن گلدان در حدود 200 گرم است. گلدان اعلای مورد نظر بدلیل کیفیت بالا از جمله محصولات سفارشی و صادراتی است که با قیمتی بسیار مناسب در برای علاقه مندان صنایع دستی در ایران و خارج از ایران در نظر گرفته شده است.  

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا گلدان مسی میناکاری 16 سانتی

ظروف میناکاری طی پروسه های مختلفی در کوره هایی مخصوص در دمایی مابین 600 الی 800 درجه سانتی گراد پخته می شوند. این فرایند باعث شکل گیری لایه لعابی بر روی فلز مس می گردد. وجود این لایه ,علاوه بر زیبایی بیشتر باعث می گردد در صورت نیاز به شستشوی ظرف , فارغ از هر گونه نگرانی شما بتوانید آن را با آب بشوئید. البته توصیه می گردد از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نگردد.

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا گلدان میناکاری مسی صراحی 16 سانتی

بدلیل قیمت مناسب این گلدان نسبت به سایر نمونه های بزرگتر , از آن بیشتر بعنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می گردد. شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می توانند در صورت تمایل با واحد فروش بازار مینا تماس گرفته و با قیمت های مناسب تر از تک فرشی اقدام به سفارش آن کنند. میناکاری اصفهان هم بصورت کاربردی و هم بصورت تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. چیدمان های زیبای دکوری با صنایع دستی میناکاری می توان بوجود آورد.  

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا گلدان مسی میناکاری استادکار 16 سانتی

حمایت از صنایع دستی ایرانی می تواند رشد بیشتر اقتصادی و به همراه آن رفع بیشتر بیکاری جوانان را به همراه داشته باشد. با این کار علاوه بر کمک به اقتصاد تک تک افراد جامعه می توانیم گامی مثبت در جهت نشان دادن فرهنگ اصیل ایرانی خود به جامعه جهانی برداریم. اساتید میناکاری در اصفهان و سایر شهر های دیگر کشورمان وجود دارند که بایستی از ظرفیت تجربه آنها برای آموزش نسل جوان استفاده گردد.  

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا گلدان 16 سانتی میناکاری

  ساخت لعاب ظروف مینا در خصوص قدمت لعاب کاری با توجه به مدارک به خصوص کتیبه هایی که در شمال عراق به دست آمده، به حدود 1700 سال قبل از میلاد مسیح مربوط می شود. در هزاره چهارم پیش از میلاد کهن ترین تمدن شناخته شده ی مصر به نام باداریان مهره هایی قهوه ای رنگ از سنگ صابون، که با لعاب آبی و فیروزه ای قلیایی پوشیده شده بود، می ساختند. سنگ صابون یک نوع شکل متبلور تالک یعنی سیلیکات منیزیم آبدار است که در معدن های قدیمی سنگ صابون در مصر پیدا شده است. همچنین قبل از سلاطین مصر (4000 تا 3400 پیش از میلاد) مصریان اشیایی چون مهره، طلسم زینتی و مذهبی و کاشی ها را از آمیخته پودر ماسه در کوهی، کوارتر و پنج درصد کربنات (NacO3) و بیکربنات سدیم (NaHcO3) قالب گیری می کردند. لعاب مصری دارای ترکیبات اصلی از سیلیس (شن سفید)، قلیا (از خاکستر چوت با کربنات سدیم) و اکسید فلزات (از ترکیب مس) بود. البته پاره ای از مورخین معتقدند که ریگ های در کوهی (کوارتز) در کوره ها به طور اتفاقی با این ترکیبات پوشیده شده اند. در بین النهرین ساختن لعاب های آبی قلیایی حدود 300 سال پیش از میلاد شناخته شده و از آنجا به دره سند گسترش یافته است. حدس زده می شود که در زمان حکومت 600 ساله کاسی ها دانش لعاب سازی بابلی ها و فن ساخت آن به ایران آمده است. نفوذ هنر بابلی ها در بین النهرین در زمان امپراتوری شان (1171 تا 550 قبل از میلاد) ادامه داشت و بسیاری از ظروف و کاشی های لعابی با روش بابلی و آشوری مربوط به این دوره در شوش به دست آمده است:

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا

یونانیان لعاب حقیقی را نمی شناختند و لعابی که از اکسید سرب تشکیل شده بود، فقط در زمان بطلمیوس (سده دوم پس از میلاد) در پیرامون مدیترانه رایج بود. رومی ها این لعاب را به نام لعاب پارتی می شناختند که خود نشانه ی آن است که احتمالاً رومی ها این شیوه را از دشمنان خاوری خود یعنی ایرانیان که با آن ها جنگ هایی در سوریه و عراق داشته اند آموخته اند. در زمان ساسانیان کاربرد لعاب سربی هنوز ادامه داشت (224-651 میلادی). گام دیگری که در گسترش لعاب پیدا شد، لعاب های قلیایی توسط کوره گران ایرانی در دوره ی اسلامی بود. در زمان سلجوقیان (428-542 هـ.ق) جهش چشمگیری در تمام هنر ها و صنایع علوم پدید آمد. با آنکه سلجوقیان در اصل ترک بودند، ولی خود را با روش زندگی ایرانیان تطبیق دادند. در مورد لعاب کاری این دوره باید گفت که عصر طلایی چینی سازی است. در این دوره تمام روش های فنی شناخته شده به کار برده شده است. حکاکی، برجسته کاری، شبکه سازی، قلمزنی، لعاب، طلا کاری و مینا کاری از هنر های شاخص آن روزگار است و به دلیل اینکه اصفهان، ری، طوس و کاشان دارای معادن کائولین فراوان بود، هنر مینا سازی نیز رواج بسیار خوبی پیدا کرد. در کشور های اروپایی نیز از زمان هی گذشته لعاب کاری رواج داشته است به خصوص در کشور یونان (371-287 قبل از میلاد). اما از سال 1860 الی 1920 در کشورهای اروپایی آزمایش ها و تحقیقات وسیعی در خصوص لعاب انجام شد؛ به طوری که توسعه ی فناوری هنر لعاب در قرن بیستم آنقدر متنوع شد که حتی نمی توان فهرست آن را بیان کرد. اما هرچه هست لعاب کاری بر روی ظروف و اشیا در زمان های اولیه بر روی فلزات انجام می گرفته است و امروزه یکی از مهمترین مرحله ی مینا سازی، لعاب کاری آن است که از مهم ترین مرحله ی مینا سازی،لعاب کاری آن است.به همین دلیل ترکیبات رنگ های لعاب سرامیک و مینا تا حدی مشابه هستند . در گذشته هنرمندان مینا کار قلع، سرب، سنگ چخماق (سیلیس) و بلور (شیشه) را مخلوط می کردند و آن ها را در درون یک ظرف چدنی در 1000 درجه سانتیگراد می پختند. پس از پختن، آن ها را به صورت پودر شود. پودر حاصل را به عنوان لعاب استفاده می کردند. ولی امروزه لعاب های مینا سازی توسط کارخانه های داخلی و خارجی تهیه می شود و در اختیار مینا کار قرار می گیرد. در گذشته بیشتر مینا کاران به لحاظ تجربه، میزان مواد لازم را برای تهیه لعاب آماده می کردند. ولی امروزه با توجه به شکل و حجم مختلف ظروف مینا لعاب های موجود باید از طریق علمی و دارای فرمول مخصوص به خود باشد که بیشتر مربوط به علم شیمی است. (برگرفته از کتاب هنر مینا)  

شناسه محصول: 901202

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
کانال تلگرام میناکاری