کانال تلگرام میناکاری

خرید میناکاری اصفهان

میناکاری اصفهان هنر دست صنعت کاران نصف جهان

خرید میناکاری اصفهان

میناکاری اصفهان هنر دست صنعت کاران نصف جهان

فروش انواع ظروف میناکاری اصفهان روز مس به تهران و سایر نقاط کشور - ارسال فوری هر روزه محصولات صنایع دستی اصفهان

هدیه هنر

کلمات کلیدی

تابلو میناکاری اصفهان

تابلو میناکاری مشبک 45 سانتی

گلدان مسی میناکاری اسماعیلی

گلدان صراحی مس و پرداز 16سانتی متری

قاب بشقاب میناکاری اصفهان

قاب میناکاری بشقابی 30*30

تندیس جا قلمی میناکاری شده

تابلو بشقاب میناکاری دور گرد

تندیس میناکاری و ان یکاد طرح ستایش

تندیس میناکاری و ان یکاد طرح نورا

جعبه مخمل گلدان میناکاری 16 سانتی

نیم ست نقره سیاه قلم مدل کرواتی

نیم ست نقره سیاه قلم مدل لوح

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهشت

تابلو میناکاری

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم

نیم ست نقره سیاه قلم مدل نسیم

تابلو بشقاب میناکاری

نیم ست نقره سیاه قلم مدل تابان

گلدان 16 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل

گلدان 20 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل

رومیزی ترمه ابریشمی هاشمی طرح یاقوت

گلدان ملیله کاری 20 سانتی با جعبه مخمل

گلدان ملیله کاری 16 سانتی با جعبه مخمل

ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 2

ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 1

جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان

جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری درب لولایی

ست دوتایی گلدان 20 سانتیمتری مس و پرداز

باکس میناکاری بشقاب 20 و گلدان 16 سانتی

۳۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گلدان مس و پرداز هنر دست استادکاران مینای اصفهان است. مس و پرداز اصفهان از هنرهای دستی مورد سلیقه عموم علاقه مندان به صنایع دستی ایرانی می باشد. گلدان 16 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل از جمله محبوب ترین محصولات هنر مس و مینای نصف جهان است. با توجه به قیمت مس و پرداز شما می توانید براحتی برای هدیه به دیگران از این ظروف زیبا بهره ببرید. ماندگاری ظروف مس و پرداز از جمله دلایل استفاده برای هدایای تبلیغاتی میناکاری است. ظروف مس و مینا کاری در تمام شهرهای کشور با هر آب و هوایی (هوای شرجی شهرهای شمالی و جنوبی) بدون هیچ مشکلی فابل استفاده است. خرید محصولات صنایع دستی اصفهان از سراسر کشور بصورت آنلاین از طریق اینترنت امکان پذیر است. ارسال فوری محصولات به سراسر کشور همه روزه از فروشگاه وجود دارد.

گلدان 16 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل گلدان 16 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل

جنس زیر ساخت گلدان های مس و مینا از فلز مس مرغوب می باشد که توسط دستان هنرمند استادکار نقاشی می گردد. بر روی گلدان لایه ایی از پلی استر کشیده می شود تا براقیت بیشتری داشته باشد. رنگ های استفاده شده بر روی گلدان با آب پاک نمی شوند. ارتفاع این گلدان 16 سانتی متر است که در جعبه ایی مخملی (جیر) با ابعاد ۷٫۵*۸٫۵*۱۸ قرار گرفته. نقاشی گلدان صراحی مس و پرداز 16 سانتی متری می تواند با طرح های دیگری نیز باشد.

گلدان مس و پرداز گلدان مس و پرداز

گلدان صراحی 16 مس و پرداز اصفهان می تواند گزینه بسیار خوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی میناکاری باشد. داشتن باکس یکی از دلایل آن است چرا که براحتی کادو شده و حمل آن آسان است. از جمله دلایل دیگر آن همه پسند بودن گلدان مس و مینا , امکان درج لوگو و آرم سفارشی شرکت ها و ارگان های مورد نظر است. جعبه های مخمل در رنگ های سرمه ایی و مشکی تولید شده تا تضاد رنگ زیبایی با محصولات صنایع دستی مینا داشته باشد.

مس و پرداز اصفهان مس و پرداز اصفهان

امروزه بدلیل استفاده همگانی از اینترنت خرید ظروف میناکاری و بطور کلی صنایع دستی از همه جا امکان پذیر است. فروش ظروف مس و مینا در تهران و سایر شهر های کشورمان نشان از همه پسند بودن این هنر دارد. فروشگاه های مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که از کارگاه های اصفهان تغذیه می شوند و البته مشتریان از طریق فروشگاه آنلانین صنایع دستی نیز می توانند بصورت مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط باشند. ما خرید عمده محصولات صنایع دستی با قیمت های ارزان را برای هدایای تبلیغاتی را پیشنهاد می کنیم.  

قیمت مس و پرداز قیمت مس و پرداز

هنرهای دستی ایرانی از نمادهای فرهنگی کشورمان می باشند. احترام به این هنرها احترام به سنت های مردم کشورمان است. حمایت از صنایع دستی کشورمان پیش زمینه رونق اقتصادی و شکوفایی فرهنگی است. ایجاد اشتغال برای جوانان , همچنین ایجاد انگیزه برای گسترش این صنایع در پرتو تصمیمات دلسوزانه مسئواین امکان پذیر است. برنامه ریزی صحیح در زمینه توریسم و صنایع دستی موارد مشترک در بین کشورهای پیشرفته دنیاست.

هدایای تبلیغاتی میناکاری هدایای تبلیغاتی میناکاری

مس و مینا کاری مس و مینا کاری

شناسه محصول: 901517

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

گلدان مس و نقاشی پرداز اصفهان طراحی شده توسط هنرمندان با ذوق ایرانی است. ظاهر زیبای گلدان 20 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل باعث شده تا مورد توجه اکثر سلیقه ها قرار گیرد. ظروف دست ساز مس و پرداز اصفهان هم ارزش فرهنگی و هم ارزش مالی دارند. رنگ های استفاده شده در طراحی گلدان مس و پرداز به شما امکان میدهد تا بتوانید آنها را در انواع ویترین های دکوری قرار دهید. هنر استفاده شده در نقاشی پرداز گلدان میناکاری اصفهان توسط میناکاران بر روی انواع ظروف مینا قابل اجراست. نقوش بکار رفته در طراحی ها الهام گرفته از طرح های قدیمی سنتی ایرانی است. با توجه به قیمت محصولات لوکس خارجی قیمت مس و پرداز اصفهان ارزان و خرید ان برای مشتریان فروشگاه از سراسر کشور امکان پذیر است.

گلدان 20 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل گلدان 20 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل

جنس زیرساخت گلدان مس و نقاشی پرداز از فلز مس می باشد که توسط دستان هنرمند استاد نقاشی شده. گلدان مس و پرداز با جعبه مخمل را براحتی می توان به دیگران هدیه داد. ارتفاع گلدان 20 سانتی متر و ابعاد جعبه آن 10*10*22 سانتی متر است. وزن گلدان به همراه باکس مخمل در حدود 740 گرم است. جعبه مخمل (جیر) حس لطافت بیشتری به محصول داده و تضاد رنگ آن با رنگ های شاد مس و پرداز حس بسیار خوبی به شما می دهد.  

گلدان مس و نقاشی گلدان مس و نقاشی

جنس جعبه از چوب است که با پارچه ایی مخملی (جیر) پوشیده شده بر روی سطح بالای آن شیشه کار شده تا گلدان داخل آن از بیرون قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از بازشدن ناگهانی جعبه بر روی درب آن ضامنی تعبیه شده. در صورتی مه بخواهید از گلدان صراحی مس و پرداز (20 سانتی) برای هدیه به دیگران استفاده گنید براحتی می توانید آن را کادو نمائید. گلدان مس و پرداز اصفهان بسیار زیبا ست و قابل استفاده برای انواع هدایای تبلیغاتی میناکاری است.

مس و پرداز اصفهان مس و پرداز اصفهان

محصولات نفیس صنایع دستی مس و مینا با نقاشی پرداز ماسب برای جهیزیه نوعروسان می باشد. انواع ظروف مورد نظر شما می تواند با قیمت های ارزان زینت بخش ویترین عروس خانم ها گردد. سایز گلدان 20 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل بگونه ایی است که در انواع ویترین و دکورهای اداری و شخصی قابل استفاده است. قیمت مس و پرداز نسبت به ظروف لوکس خارجی ارزان تر و ظاهر ان زیباتر است.  

گلدان مس و پرداز گلدان مس و پرداز

صنایع دستی اصفهان از جمله گنجینه های هنری کشورمان است که هنوز از ظرفیت های بالقوه آن استفاده نشده. این موضوع در مورد هنرهای دستی سایر نقاط کشورمان نیز صادق است. برنامه ریزی هوشمندانه در این زمینه می تواند روزنه ایی به بازار های جهانی باشد. تا هم به رونق اقتصادی کشورمان کمک کند و هم فرهنگ ایرانی را به دیگر فرهنگ های دنیا معرفی نماید. ایجاد اشتغال برای جوانان از جمله موارد قابل مشاهده در این زمینه می باشد.

گلدان میناکاری اصفهان گلدان میناکاری اصفهان

قیمت مس و پرداز قیمت مس و پرداز

شناسه محصول: 901516

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

رومیزی ترمه هاشمی را می توان از کاربردی ترین محصولات مورد علاقه بانوان دانست. ظاهر زیبای رومیزی ترمه ابریشمی هاشمی طرح یاقوت به شما امکان می دهد از آن در انواع دکوراسیون های منزل برای کاربردهای مختلف استفاده گردد. ترمه هاشمی اصل یزد یکی از شناخته شده ترین ترمه های اصیل ایرانی است. خرید ترمه در تهران و سایر شهرهای کشورمان بصورت آنلاین انجام می شود. رومیزی ترمه مربع می تواند به عنوان بقچه برای نگهداری پارچه و لباس های شما استفاده گردد. فروشگاه ترمه هاشمی ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات پارچه ترمه به سراسر کشور است. رنگ قرمز ترمه هاشمی طرح یاقوت مورد پسند بسیاری از خانم های با سلیقه ایرانی است. این بقچه نفیس آستر دوزی شده تا برای جهیزیه نو عروسان نیز مناسب باشد.

رومیزی ترمه ابریشمی هاشمی طرح یاقوت رومیزی ترمه ابریشمی هاشمی طرح یاقوت

جنس رومیزی مربع هاشمی از نخ ویسکوز مرغوب یا همان ابریشم مصنوعی است. در این بقچه 12 رنگ مختلف استفاده شده که زیبایی ویژه ایی به رومیزی بخشیده. ابعاد آن 100*100 با اختلاف چند سانتی متر در هر محصول است همچنین وزن آن در حدود 750 گرم است. استفاده طرح های سنتی در بافت رومیزی مربع حس اصالت بیشتری به آن داده. شناسنامه دار بودن محصول از محاسن آن است که نشان از اصل بودن کالا دارد.  

رومیزی ترمه هاشمی رومیزی ترمه هاشمی

در بسیاری خانه های ایرانی پارچه های ترمه در موارد مختلفی مانند رومیزی و بقچه استفاده می شود. از این پارچه های آستر دوزی شده برای جهیزیه نوعروسان نیز استفاده می شود. آستر تافته و لایچسبی همراه قیطونی زیبا مکمل پارچه ترمه طرح یاقوت شده تا بتوان از آن در هر جایی بهره برد. خرید رومیزی ترمه هاشمی برای علاقه مندان به هنرهای ایرانی از هر کجای ایران در کمترین زمان امکان پذیر است.  

ترمه هاشمی اصل یزد ترمه هاشمی اصل یزد

رنگ قرمز ترمه هاشمی طرح یاقوت زیبایی خاصی به آن داده . نمایندگی ترمه هاشمی در اصفهان ارائه دهنده محصولات زیبای ترمه هاشمی با کیفیت و قیمت مناسب است. رومیزی ترمه اصفهان همان پارچه های ترمه یزد می باشد که در کارگاه های نصف جهان آستر کشی و بعضا برخی از آنها سرمه دوزی می شود. نتیجه کار گروهی هنرمندان یزد و اصفهان پیشکشی به علاقه مندان هنرهای دستی ایرانی در سراسر دنیاست.

خرید ترمه در تهران خرید ترمه در تهران

ارج نهادن به هنرهای دستی ایرانی احترام به پیشینه فرهنگی و سنت های کشورمان است. هنرمندان زیادی در سراسر ایران هستند که آثارشان در سطح جهانی ارزش دارد و بایستی با برنامه ریزی صحیح از این ظرفیت های شناخته نشده بهره برد. با توجه به اشتراکات فرهنگی بسیاری از این هنرهای دستی در کشورهای دیگر نیز قابل استفاده می باشند. ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی نتیجه نگاه مدیریتی به مقوله صنایع دستی است.  

رومیزی ترمه مربع رومیزی ترمه مربع

فروشگاه ترمه هاشمی فروشگاه ترمه هاشمی

  شناسه محصول: 901515

بازار مینا      BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

گلدان ملیله کاری شده سایز 2 یکی از نفیس ترین محصولات صنایع دستی نصف جهان است. در صورتی که شما بخواهید از گلدان ملیله کاری اصفهان برای هدیه به دیگران بهره ببرید ما به شما گلدان ملیله کاری 20 سانتی با جعبه مخمل را پیشنهاد می کنیم. خرید ظروف نقره بدلیل گران بودن برای همه امکان پذیر نیست ولی با توجه به ارزان بودن قیمت گلدان ملیله کاری و داشتن زیبایی ظروف نقره , از این محصولات استقبال زیادی صورت گرفته. خرید گلدان ملیله کاری برای مناسبت های مختلف پیشنهاد می شود. شما با گرفتن یک کاغذ کادو به سادگی می توانید هدیه ایی شکیل و ارزنده برای دیگران داشته باشد. علاوه بر اصفهان ملیله کاری در تهران و سایر شهرهای مختلف کشورمان نیز شناخته شده و سفارش آن بسادگی چند کلیک انجام می گیرد.  

گلدان ملیله کاری 20 سانتی با جعبه مخمل گلدان ملیله کاری 20 سانتی با جعبه مخمل

جنس زیرساخت گلدان های ملیله کاری از فلز مس می باشد. مفتول های باریک مسی به شکل طرح های سنتی درآمده و در کنار یکدیگر الگوی اصلی گلدان ملیله را شکل می دهند. سپس استادکار آنها را به همدیگر لحیم کرده و پس از پرداخت آبکاری نقره می شوند. برای جلوگیری از سیاه شدن بر روی آنها لایه ایی از پلی استر کشیده می شود. ارتفاع گلدان ملیله کاری 20 سانتی متر است. ابعاد جعبه آن 10*10*22 سانتی متر است.  

گلدان ملیله کاری گلدان ملیله کاری

جعبه دار بودن گلدان ملیله کاری از دلایل بسیار خوب برای خرید ظروف مشخصی از صنایع دستی است. چرا که براحتی قابل حمل و هدیه دادن به دیگران است. جنس جعبه از چوب بوده که با پارچه ایی مخملی (جیر) روکش شده. روکش پارچه ایی حس لطافت بیشتری به جعبه می دهد. در سطح بالای جعبه از شیشه استفاده شده تا براحتی محتویات داخل جعبه قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از باز شدن ناگهانی جعبه ضامنی بر روی درب آن تعبیه شده. گلدان مدادی پایه ملیله کاری سایز 2 با جعبه مخمل گزینه مناسبی برای هدایای تبلیغاتی صنایع دستی می باشد.

قیمت گلدان ملیله کاری قیمت گلدان ملیله کاری

شما می توانید انواع پلاک و لوگوهای تبلیغاتی خود را بر روی گلدان ملیله کاری با جعبه مخمل بچسبانید و آن را برای هدیه سازمانی و شرکتی با تیراژ بالا آماده سازید. گلدان ملیله کاری 20 سانتی قابل استفاده در ویترین های سنتی و مدرن منازل می باشد. چند شاخه گل طبیعی و یا مصنوعی درون گلدان , حس بسیار خوبی به میهمان های شما خواهد داد. بر خلاف ظاهر ظریف ملیله کاری , ظروف ملیله از استحکام بسیار خوبی برخوردار می باشند.

خرید گلدان ملیله کاری خرید گلدان ملیله کاری

فروشگاه ملیله کاری با ارائه صنایع دستی ایرانی نقش موثری در رشد اقتصادی خواهد داشت. البته هرچند تاثیر این فروشگاه ها بصورت تکی زیاد نیست ولی حمایت از کلیه کالای های ایرانی و صنایع دستی می تواند تاثیر قابل توجهی در اقتصاد کشور داشته باشد. افراد زیادی هم در منزل و هم در کارگاه های کوچک مشغول به فعالیت در زمینه صنایع دستی هستند , ارائه محصولات تک تک آنها به بازار در چرخه اقتصاد خانواده ها و تک تک افراد تاثیر مثبتی دارد.

ملیله کاری در اصفهان ملیله کاری در اصفهان

ملیله کاری در تهران ملیله کاری در تهران

  شناسه محصول: 901514

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

گلدان ملیله کاری اصفهان ظرافت و زیبایی خاصی دارد. رنگ نقره ایی ظروف ملیله کاری امکان ست کردن آنها با دیگر محصولات دکوری را ساده تر می کند. گلدان ملیله کاری 16 سانتی با جعبه مخمل می تواند هدیه ایی مناسب برای دوستان و اقوام شما باشد. داشتن جعبه شکلیل یکی از دلایل خرید گلدان ملیله کاری است که امکان کادو کردن آن را ساده تر می کند. قیمت گلدان ملیله کاری ارزان و خرید آن برای تمام مشتریان بصورت اینترنتی از سراسر کشور وجود دارد. ملیله کاری اصفهان از هنرهای شناخته شده کشورمان است که علاقه مندان زیادی در شهر های مختلف دارد. فروشگاه ملیله کاری اصفهان ارائه دهنده ظروف کاربردی و زینتی ملیله سازی به دوستداران این هنر دست استادکاران ایرانی است.  

گلدان ملیله کاری 16 سانتی با جعبه مخمل گلدان ملیله کاری 16 سانتی با جعبه مخمل

جنس بدنه گلدان مدادی ملیله کاری از مفتول های باریک مسی است که به شکل طرح های سنتی در کنار هم قرار داده شده تا ظرف مورد نظر را بسازند. لحیم کاری تکه های مختلف گلدان مدادی پایه ملیله کاری به یکدیگر استحکام بالایی برای ان در پی خواهد داشت. ارتفاع گلدان ملیله کاری 16 سانتی متر می باشد. ابعاد جعبه مخمل گلدان 7.5*8.5*18 سانتی متر است. جنس جعبه از چوب است که روکشی پارچه ایی مخمل (جیر) بر روی آن کشیده شده است.  

گلدان ملیله کاری اصفهان گلدان ملیله کاری اصفهان

جعبه مخمل گلدان کوچک ملیله کاری معمولا به رنگ سرمه ایی و یا مشکی است. که با توجه به رنگ نقره ایی گلدان , تضاد رنگ زیبایی بوجود خواهد آورد. بر روی سطح بالایی جعبه شیشه کار شده تا محتویات داخل باکس مخمل براحتی از بیرون قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از بازشدن ناگهانی درب جعبه بر روی آن ضامتی تعبیه شده. ظروف ملیله کاری پس از تولید آبکاری نقره شده و برای سیاه نشدن سطح آن با لایه ایی پلی استر در برابر رطوبت و هوا محافظت خواهد شد.  

قیمت گلدان ملیله کاری قیمت گلدان ملیله کاری

قیمت محصولات ملیله کاری اصفهان نسبت به ظروف نقره بسیار ارزان تر است و زیبایی آنها نیز باعث می شود تا بتوان هم برای تزئین و هم برای مصارف کاربردی مورد استفاده قرار داد. ظروف ملیله کاری اصفهان اثر دست هنرمندان این شهر است و خرید آنها در سراسر کشور بصورت آنلاین امکان پذیر می باشد. تلفیق هنر های مختلف مانند میناکاری و ملیله نیز می تواند آثار بسیار زیبایی را بوجود آورد.  

خرید گلدان ملیله کاری خرید گلدان ملیله کاری

هنرهای دستی مانند ملیله کاری , میناکاری , فیروزه کوبی و ... از سری گنجینه های اصیل کشورمان هستند که با برنامه ریزی صحیح می توانند ظرفیت بالایی از خود نشان داده و به رشد اقتصاد ملی کمک قابل توجهی داشته باشند. ایجاد اشتغال برای جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ایرانی از دیگر محاسن ارج نهادن به صنعت هنرهای دستی و صنعت توریسم در کشورمان است. همچنین کیفیت بالای محصولات نیز در توسعه محصولات صنایع دستی نقش بسیار مهمی دارد.  

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

فروشگاه ملیله کاری فروشگاه ملیله کاری

  شناسه محصول: 901513

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

ست دوتایی گلدان ملیله کاری نمونه ایی از کالای زینتی و در عین حال قابل استفاده صنایع دستی نصف جهان است. ارتفاع 20 سانتی متری ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 2 به شما امکان استفاده آن در انواع ویترین های دکوری را می دهد. گلدان ملیله کاری اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی می باشد. فروش گلدان ملیله کاری برای هدیه به دوستان و آشنایان در مناسبت های مختلف توصیه می گردد. ملیله کاری اصفهان از شناخته شده ترین هنرهای دستی ایرانی به قدمت بالاست . البته در هر دوره زمانی با توجه به نیاز آن دوره تغییرات ظاهری داشته است. کارگاه های زیاد ملیله کاری در اصفهان نشان از رونق این صنعت در قطب صنایع دستی کشور دارد. امکان خرید و ارسال محصولات ملیله سازی به سراسر کشور در کمترین زمان وجود دارد.

ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری

جنس زیرساخت گلدان های ملیله کاری از فلز مس می باشد که پس از ساخت و پرداخت آبکاری نقره می شود. آبکاری نقره ظاهر زیبایی به ظروف ملیله می دهد ولی ممکن است در گذر زمان سیاه شود . برای جلوگیری از این مسئله , پس از آبکاری بر روی ظروف ملیله روکشی از پلی استر کشیده می شود تا در مجاورت با رطوبت و هوا قرار نگیرد. ارتفاع هر گلدان مدادی ملیله کاری 20 سانتی متر و ابعاد جعبه مخمل آن 10*27*27 سانتی متر است.

ست دوتایی گلدان ملیله ست دوتایی گلدان ملیله

جعبه چهار گوسی از جنس چوب با روکش پارچه ایی از نوع جیر (معمولا سرمه ایی یا مشکی) برای نگهداری گلدان های ملیله در نظر گرفته شده است. روکش پارچه ایی حس لطافت بیشتری به باکس گلدان های جفتی ملیله کاری می دهد. از این رو خرید گلدان ملیله کاری برای هدیه بسیار مورد نظر است. بر روی درب باکس مخمل ملیله کاری از شیشه استفاده شده تا براحتی محتویات داخل آن قابل مشاهده باشد. قیمت گلدان ملیله کاری به همراه باکس برای هدیه به دوستان و آشنایان قابل توجیه است.  

گلدان ملیله کاری گلدان ملیله کاری

روی درب باکس مخمل گلدان جفتی میناکاری ضامنی تعبیه شده تا از باز شدن ناگهانی درب آن جلوگیری شود. فروشگاه ملیله کاری اصفهان ارائه دهنده انواع محصولات ملیله کاری با قیمت مناسب است و شما می توانید بصورت آنلاین از سراسر کشور محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید. ظروف ملیله کاری اصفهان از کیفیت بالایی برخوردار است. برخلاف ظاهر ظریف محصولات ملیله , از استحکام بالایی برخوردارند و شما می توانید از آنها بصورت کاربردی استفاده کنید.

فروش گلدان ملیله کاری فروش گلدان ملیله کاری

صنایع دستی اصفهان و بطور مشخص صنایع دستی ملیله سازی , بدلیل داشتن اشتراکات مشترک فرهنگی بین علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار است. ظاهر ظروف ملیله با رنگ نقره ایی می تواند زینت بخش بسیار خوبی برای ویترین منازل شما باشد. همچنین در پذیرایی های شما قابل استفاده است. هنرهای دستی ایرانی مروج بسیار خوبی برای فرهنگ مردمان این کشور هستند.  

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

ملیله کاری در اصفهان ملیله کاری در اصفهان

  شناسه محصول: 901511

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

گلدان جفتی ملیله کاری اصفهان اثر دست هنرمندان با ذوق این شهر است که برای تزئین ویترین منازل کاربرد دارد. البته شما می توانید با قرار دادن چند شاخه گل در گلدان ملیله کاری , میزهای پذیرایی بسیار زیباتری داشته باشد. ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 1 دارای جعبه مخمل می باشد که باعث شده به گزینه بسیار خوبی برای هدیه به دیگران تبدیل شود. قیمت گلدان ملیله کاری نسبت به سایر محصولات مشابه لوکس خارجی ارزانتر می باشد. ملیله کاری اصفهان از هنرهای دستی شناخته شده و مورد استقبال فرهنگ های مختلف در کشورمان است. فروشگاه ملیله کاری اصفهان با داشتن تعداد زیادی از محصولات سعی دارد تمام سلیقه های مشتریان را پوشش دهد. خرید ملیله کاری اصفهان بسادگی چند کلیک و از سراسر کشور امکانپذیر است.

ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 1 ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 1

جنس بدنه گلدان های ملیله کاری از مفتول های باریک مسی است که در ابتدا توسط استادکار به شکل های مختلف سنتی درآمده و سپس در کنار یکدیگر به شکل گلدان مدادی لحیم کاری می گردد. پس از پرداخت , آبکاری نقره شده و در نهایت برای جلوگیری از سیاه شدن تدریجی با روکشی پلی استری پوشانده می شود. ارتفاع هر گلدان 16 سانتی متر است و ابعاد جعبه مخمل آن 22*22 سانتی متر است. وزن کلی باکس دوتایی گلدان ملیله کاری به احتساب دو گلدان در حدود 950 گرم می باشد.  

گلدان جفتی ملیله کاری گلدان جفتی ملیله کاری

جنس جعبه مخمل از چوب است که پارچه ایی از جنس جیر بر روی آن کشیده شده. درب باکس مخمل گلدان ملیله کاری بصورت لولایی تا 180درجه باز می شود. در نتیجه شما قادر خواهید بود براحتی گلدان های داخل باکس را جابجا کنید. برای جلوگیری از باز شدن ناگهانی درب باکس ضامنی بر روی آن تعبیه شده. سطح بالایی جعبه مخمل دارای شیشه است تا از بیرون محتویات داخل جعبه براحتی قابل مشاهده باشد. قیمت محصولات ملیله کاری نسبت به ظروف مشابه با جنس نقره بسیار ارزان تر است.  

گلدان ملیله کاری گلدان ملیله کاری

رنگ نقره ایی ظروف ملیله کاری به شما امکان می دهد تا براحتی قادر باشید آنها را در انواع دکوراسیون های سنتی و مدرن استفاده کنید. همچنین گلدان های مدادی ملیله کاری ارتفاع 16 سانتی متری داشته و قابل استفاده در انواع ویترین ها و هماهنگ با انواع محصولات دکوری می باشند. قیمت ملیله کاری اصفهان نسبت به ظروف مشابه خارجی ارزان تر و کیفیت بسیار خوبی نیز دارد. ساخت و تولید ظروف ملیله کاری در اصفهان و توسط هنرمندان این شهر انجام می شود.

قیمت گلدان ملیله کاری قیمت گلدان ملیله کاری

صنایع دستی ایرانی با داشتن پیشینه فرهنگی از اصالت بالایی برخوردار است. از این رو ظرفیت منحصر بفرد بالایی برای فروش در داخل و خارج کشور دارد. ایجاد اشتغال برای جوانان و ترویج فرهنگ ایرانی از جمله مهم دلایل بستر سازی صحیح در این زمینه است. حمایت از محصولات صنایع دستی داخلی در آینده نزدیک می تواند اتفاقات بسیار خوبی را برای اقتصاد ملی کشورمان رقم بزند که تاثیرات مثبت این موضوع در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده است.

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

خرید ملیله کاری اصفهان خرید ملیله کاری اصفهان

  شناسه محصول: 901511

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان از سری محصولات نفیس و اثر دست هنرمندان نصف جهان است. ظاهر شکیل جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان مورد پسند بسیاری از علاقه مندان هنرهای دستی ایرانی است. شما می توانید برای زینت بخشیدن به میز پذیرایی و میز کار خود از جعبه دستمال خاتم کاری شده بهره ببرید. قیمت خاتم کاری مناسب و گزینه خوبی برای هدیه به دوستان , اقوام و حتی هدایای تبلیغاتی سازمانی می باشد. رنگ های استفاده شده در ساخت و طراحی جعبه دستمال کاغذی خاتم امکان ست کردن با سایر ظروف دکوری را دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی سفارش و خرید خاتم کاری اصفهان بسادگی از سراسر کشور با چند کلیک قابل انجام می باشد. و شما می توانید در کمترین زمان سفارش خود را دریافت نمائید.  

جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان

جنس جا دستمال کاغذی گرد اعلی توپی از چوب درخت راش , استخوان شتر و سیم های برنجی است. این جعبه کلینکس خاتم کاری درب لولایی دارد که می توان براحتی جعبه دستمال کاغذی را درون آن قرار داد. ابعاد آن 9*23*26 سانتی متر است. داخل و بیرون جعبه برای داشتن جلای بهتر و همچنین نفوذ ناپذیری آب با لایه ایی پلی استر پوشانیده شده. البته توصبه می گردد در صورت لزوم با پارچه ایی نمناک تمیز و سپس خشک شود.  

جا دستمال کاغذی خاتم جا دستمال کاغذی خاتم

خرید جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری شده اصفهان هم برای تزئین و هم جنبه کاربردی دارد. شما می توانید از ظروف خاتم کاری با روکش پلی استر در شهرهایی با آب و هوای شرجی نز استفاده کنید. قیمت جا دستمال کاغذی خاتم ارازن و قابل خرید برای عموم مشتریان فروشگاه می باشد. استفاده از طرح های سنتی در ساخت ظروف صنایع دستی حس اصالت ویزه ایی با آنها می دهد. بر این اساس شما می توانید از آنها در انواع دکوراسیون های مدرن و سنتی بهره ببرید.

جعبه دستمال خاتم کاری جعبه دستمال خاتم کاری

خرید جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان در شهرهای مختلف کشورمان مورد استقبال قرار گرفته . فروش خاتم کاری در تهران و سایر نقاط کشور بصورت پستی و در کمترین زمان انجام می گیرد. حس اصالت ایرانی در هر منزل و دفتر کاری را می توانید با ظروف صنایع دستی بوجود آورید. فروشگاه خاتم کاری بصورت مجازی از هر کجا برای شما در دسترس می باشد تا بتوانید انواع محصولات خاتم مورد نظرتان را با قیمت ارزان سفارش دهید.  

جعبه دستمال کاغذی خاتم جعبه دستمال کاغذی خاتم

محصولات صنایع دستی با کیفیت ایرانی نماد هنر و فرهنگ این مرز و بوم است که بر اساس آداب و رسوم هر منطقه ایی از کشورمان طراحی و ساخته شده. بر همین اساس استفاده از آنها بجای محصولات لوکس خارجی بیشتر مورد قبول است. همچنین با توجه به اشتراکات فرهنگی , صنایع دستی ایرانی ظرفیت بسیار بالایی برای صادرات به کشورهای مختلف دارد و عامل بسیار خوبی برای ارز آوری و رشد بهتر اقتصاد ملی خواهد بود.

قیمت خاتم کاری قیمت خاتم کاری

خرید خاتم کاری خرید خاتم کاری

شناسه محصول: 901510

بازار مینا      BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان را می توان پرطرفدار ترین محصول صنایع دستی خاتم سازی نصف جهان نام برد. شما می توانید برای زیباتر نشان دادن جعبه های دستمال کلینکس از جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری درب لولایی استفاده کنید. جعبه کلینکس خاتم کاری یکی از نمادهای هنر استادکاران خاتم ساز نصف جهان است. جا دستمال خاتم کاری موردهای استفاده زیادی در منازل و دفاتر کار دارد. از این رو برای هدیه به دوستان و اقوام و یا حتی هدایای تبلیغاتی خاتم کاری صنایع دستی گزینه مناسبی است. قیمت جعبه دستمال خاتم مناسب و خرید آن از سراسر کشور امکان پذیر است. هنر خاتم کاری اصفهان و خاتم کاری شیراز از شناخته شده ترین هنرهای دستی ایرانی محسوب می گردند که علاقه مندان زیادی در داخل و خارج کشور دارند.

جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری درب لولایی جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری درب لولایی

جنس جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری از چوب درخت راش , استخوان شتر و سیم های برنجی می باشد. ابعاد جعبه کلینکس خاتم کاری درب لولایی 26*15*11 سانتی متر است. درب لولایی این جعبه کلینکس خاتم براحتی باز و بسته می شود تا شما بتوانید جعبه دستمال های خود را درون آن قرار داده و یا از داخل آن بردارید. ظاهر زیبای آن به شما امکان استفاده بر روی میزهای پذیرایی با انواع دکوراسیون ها را می دهد.  

جعبه دستمال کاغذی خاتم جعبه دستمال کاغذی خاتم

بر روی جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری درب لولایی لایه ایی از پلی استر کشیده شده تا در برابر رطوبت و آب محافظت گردد. البته بهتر است در صورت نیز با پارچه نمناک تمیز گردد و سپس با پارچه ایی دیگر خشک شود. قیمت جعبه دستمال خاتم کاری نسبت به محصولات لوکس خارجی ارزان تر است . و شما براحتی می توانید از آن برای هدیه به دوستان و اقوام خود و حتی هدیه در تیراژ بالا استفاده کنید.  

جعبه کلینکس خاتم کاری جعبه کلینکس خاتم کاری

خرید جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان از شهرهای مختلف ایرانی بصورت آنلاین امکان پذیر است در سال های اخری فروش خاتم کاری در تهران و دیگر شهرهای کشورمان از رونق بهتری برخوردار بوده. معرفی محصولات صنایع دستی امکان بهتر انتخاب آنها را از سوی مشتریان فراهم خواهد آورد. طرح های سنتی زیبا که در ظروف صنایع دستی ایرانی و بطور مشخص خاتم کاری اصفهان استفاده شده ظاهر اصالت و هویت ایرانی را به دکوراسیون منازل و دفاتر کار شما هدیه خواهند داد.

جا دستمال خاتم کاری جا دستمال خاتم کاری

صنایع دستی ایرانی نماد تولید محصولات داخلی می باشند که ظرفیت بالایی برای رشد بهتر اقتصادی و ترویج فرهنگ ایرانی دارند. حمایت از تولید داخلی ایجاد انگیزه ایی مضاعف برای صنعتگران و هنرمندان کشور می کند تا با تلاش بیشتر به رونق اقتصاد داخلی کمک کنند. ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان باعث می شود تاثیرات بسیار خوبی در زندگی تک تک افراد جامعه بوجود آید.

قیمت جعبه دستمال خاتم قیمت جعبه دستمال خاتم

خاتم کاری اصفهان خاتم کاری اصفهان

  شناسه محصول: 901509

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

گلدان مس و پرداز اصفهان یکی از محبوب ترین ظروف صنایع دستی نصف جهان است. زیبایی ست دوتایی گلدان 20 سانتیمتری مس و پرداز باعث شده تا برای انواع هدایای شخصی , مناسبتی , تبلیغاتی و سازمانی مناسب باشد. ست گلدان میناکاری براحتی قابل کادو و بسته بندی می باشد که حمل آن را بسیار راحت می کند. پورسه طراحی و ساخت گلدان مس و مینا با گلدان های میناکاری شده متفاوت است ولی وجه اشتراک آنها , دست ساز بودن و نقاشی هنر دست استادکاران اصفهان است. ست دوتایی گلدان مینا را می توانید در انواع ویترین های مدرن و سنتی بصورت قرینه قرار داده و از زیبایی آنها لذت ببرید. خرید گلدان جفتی میناکاری اصفهان از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. ارسال سفارشات فوری و همه روزه است.  

ست دوتایی گلدان 20 سانتیمتری مس و پرداز ست دوتایی گلدان 20 سانتیمتری مس و پرداز

گلدان مس و پرداز اصفهان بسیار زیبا ست, جنس زیر ساخت آن از فلز مس مرغوب می باشد که با رنگ های مخصوص بر روی آن نقاشی شده. ارتفاع هر گلدان 20 سانتی متر و وزن هر گلدان در حدود 240 گرم است. ابعاد باکس 10*27*27 سانتی متر و وزن کلی باکس ست دوتایی گلدان 20 سانتیمتری مس و پرداز به احتساب دو گلدان مس و پرداز 1600 گرم می باشد. بر روی درب باکس ششه کار شده تا براختی از بیرون ظروف داخل باکس قابل مشاهده باشد. ضامنی بر روی درب جعبه مخمل قرار دارد تا از باز شدن ناگهانی درب آن جلوگیری شود.

گلدان مس و پرداز گلدان مس و پرداز

ست دوتایی گلدان مس و نقاشی پرداز صراحی 20 سانتیمتری سایز متوسط است و بر اساس این موضوع می تواند در انواع فضاهای دکوری قابل استفاده باشد. رنگ نارنجی مس با رنگ های استفاده شده در نقاشی گلدان هارمونی زیبایی ایجاد کرده که قابل ست شدن با دیگر ظروف دکوری می باشد. استفاده از پارچه طرح مخمل (جیر) برای روکش جعبه از خط و خش بر روی گلدان ها جلوگیری می کند.  

ست گلدان میناکاری ست گلدان میناکاری

بدلیل استفاده از مس در زیرساخت ست دوتایی گلدان مس و پرداز با جعبه مخمل و همچنین نقاشی دست بودن اثر , این محصول هم ارزش مالی و هم ارزش فرهنگی دارد. و در طول زمان ارزش آن بیشتر خواهد شد. هنر مس و پرداز یکی از هنرهای دستی جدید و شاخه ایی از هنر میناکاری اصفهان است. این ظروف برای صادرات به کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت ظروف مس و پرداز اصفهان با توجه به هنر استفاده شده در آن مناسب می باشد.

گلدان مس و مینا گلدان مس و مینا

صنایع دستی ایران با قدمت , هویت و اصالت چند هزار ساله , جذابیت زیادی برای فرهنگ های مختلف در سراسر دنیا دارد. از این رو حمایت از کالای داخلی به صادرات و در نهایت ارز آوری و رشد بیشتر اقتصاد کشور کمک بزرگی خواهد نمود. ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کشور و نگاه متفاوت به فرهنگ ایرانی در پرتو برنامه ریزی صحیح میسر خواهد شد. نقش تولید کنندگان در ساخت با کیفیت محصولات بسیار برجسته می باشد.  

ست دوتایی گلدان مینا ست دوتایی گلدان مینا

گلدان جفتی میناکاری اصفهان گلدان جفتی میناکاری اصفهان

  شناسه محصول: 901508

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
کانال تلگرام میناکاری