کانال تلگرام میناکاری

خرید میناکاری اصفهان

میناکاری اصفهان هنر دست صنعت کاران نصف جهان

خرید میناکاری اصفهان

میناکاری اصفهان هنر دست صنعت کاران نصف جهان

فروش انواع ظروف میناکاری اصفهان روز مس به تهران و سایر نقاط کشور - ارسال فوری هر روزه محصولات صنایع دستی اصفهان

هدیه هنر

کلمات کلیدی

تابلو میناکاری اصفهان

تابلو میناکاری مشبک 45 سانتی

گلدان مسی میناکاری اسماعیلی

گلدان صراحی مس و پرداز 16سانتی متری

قاب بشقاب میناکاری اصفهان

قاب میناکاری بشقابی 30*30

تندیس جا قلمی میناکاری شده

تابلو بشقاب میناکاری دور گرد

تندیس میناکاری و ان یکاد طرح ستایش

تندیس میناکاری و ان یکاد طرح نورا

جعبه مخمل گلدان میناکاری 16 سانتی

نیم ست نقره سیاه قلم مدل کرواتی

نیم ست نقره سیاه قلم مدل لوح

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهشت

تابلو میناکاری

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم

نیم ست نقره سیاه قلم مدل نسیم

تابلو بشقاب میناکاری

نیم ست نقره سیاه قلم مدل تابان

گلدان 16 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل

گلدان 20 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل

رومیزی ترمه ابریشمی هاشمی طرح یاقوت

گلدان ملیله کاری 20 سانتی با جعبه مخمل

گلدان ملیله کاری 16 سانتی با جعبه مخمل

ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 2

ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 1

جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان

جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری درب لولایی

ست دوتایی گلدان 20 سانتیمتری مس و پرداز

باکس میناکاری بشقاب 20 و گلدان 16 سانتی

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نیم ست نقره زنانه از محصولات پرطرفدار بانوان است. خانم های عزیز می توانند برای انواع میهمانی های مجلسی و خصوصی خود از زیورآلات نقره مانند نیم ست نقره سیاه قلم مدل کرواتی بهره ببرند. رنگ نقره ایی قابل ست شدن با انواع رنگ هاست بر این اساس نیم ست نقره دخترانه را می توانید با لباس های مختلف خود هماهنگ کنید. با توجه به قیمت طلا , قیمت نیم ست نقره ارزان است و شما می توانید با تهیه چند ست و نیم ست نقره در ظاهر خود تنوع خوبی ایجاد کنید. خرید نیم ست نقره از فروشگاه صنایع دستی اصفهان بسادگی چند کلیک است و ارسال فوری آن به سراسر کشور امکان پذیر است. طرح زیبای کرواتی و ارازن بودن قیمت نیم ست نقره دلایل مهم استقبال از آن می باشد. نیم ست نقره اصفهان اثر دست هنرمندان با ذوق این شهر می باشد.  

نیم ست نقره سیاه قلم مدل کرواتی نیم ست نقره سیاه قلم مدل کرواتی

جنس نیم ست نقره سیاه قلم از نقره با عیار 925 است. وزن نیم ست 16.07 گرم است. بنا به زمان انجام شده برای تولید محصول , مزد ساخت زنجیر با قیمت ساخت دیگر قسمت های نیم ست متفاوت است. طول زنجیر 40 سانتی متر و سایز انگشتر نیم ست 57 است. در ساخت نیم ست نقره طرح کرواتی از سنگ مارگازیت با کیفیت استفاده شده. شما با صرف هزینه ایی قابل قبول می توانید ظاهر خود را در میهمانی ها بخوبی متفاوت سازید.

نیم ست نقره زنانه نیم ست نقره زنانه

نیم ست نقره اصل بر خلاف زیورآلات بدلی ارزش بالایی دارد و ارزش آن نیز به مرور زمان کم نخواهد شد. نیم ست نقره اصفهان اثر دست استادکاران نصف جهان است و مناسب برای انواع سلیقه ها در سنین مختلف می باشد. نیم ست نقره با قیمت مناسب و ظاهر زیبا را به همراه سلیقه بانوی ایرانی قابل ست شدن با انواع لباس های اسپرت و مجلسی است. معمولا زیورآلات نقره مورد پسند عموم سلیقه هاست.  

نیم ست نقره دخترانه نیم ست نقره دخترانه

در صورتی که قصد دارید برای دوستان و اقوام خود هدیه تهیه کنید ما به شما نیم ست های نقره سیاه قلم را پیشنهاد می کنیم. هدیه ایی مفید و کاربردی برای تمامی دختر خانم ها و بانوان شیک پوش ایرانی. نیم ست نقره طرح کرواتی در عین حال سنتی بودن از ظاهر مدرنی برخوردار است. که بر این اساس برای تمام رده های سنی قابل استفاده است. اندازه انگشتر آن 57 است که برای انگشت اکثر خانم ها مناسب می باشد.  

نیم ست نقره ارزان نیم ست نقره ارزان

تولید داخلی برای هر کشوری نشان از قدرت اقتصادی آن دارد. در صورت حمایت از ساخت محصولات ایرانی می توانیم کمک بزرگی به چرخه اقتصادی کشور داشته باشیم. زیورآلات نقره از جمله محصولات با فلزات گرانبهاست که هر روزه به ارزش مالی آن افزوده می شود. و خرید آن بجای زیورآلات بدل توجیه اقتصادی دارد. نگاه متفاوت به صنایع داخلی تاثیر بسیار مستقیمی در کیفیت زندگی تک تک افراد جامعه خواهد داشت.  

قیمت نیم ست نقره قیمت نیم ست نقره

خرید نیم ست نقره خرید نیم ست نقره

 

شناسه محصول: 901543

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

نیم ست نقره زنانه طرح لوح برای رده سنی خاصی در نظر گرفته نشده . خانم های شیک پوش می توانند از نیم ست نقره سیاه قلم مدل لوح بر اساس سلیقه خود بهره ببرند. ظاهر نیم ست نقره ظریف است و بر این اساس بیشتر مورد توجه بانوان ایرانی قرار دارد. خرید نیم ست نقره اصل به شما امکان می دهد تا از کیفیت آن اطمینان خاطر داشته یاشید. اگر بدنبال نیم ست نقره دخترانه هستید ما زیورالات نقره سیاه قلم اصفهان با طرح های متنوع را به شما پیشنهاد می کنیم. رنگ نقره ایی قابل ست کردن با انواع رنگ هاست و با توجه به این موضوع شما می توانید زیورآلات نقره را با انواع لباس های خود ست کنید. خرید محصولات نقره از سراسر کشور امکان پذیر می باشد و ارسال آن همه روزه و فوری انجام خواهد گرفت.

نیم ست نقره سیاه قلم مدل لوح نیم ست نقره سیاه قلم مدل لوح

جنس نیم ست از نقره اصل با عیار 925 است. وزن کلی نیم ست در حدود 19 گرم است. طول زنجیر نیم ست 40 سانتی متر و سایز انگشتر آن 57 است. در صورتی که انگشتر با سایز انگشت شما یکی نبود براحتی قابل بزرگ و کوچک شدن است. در ساخت این نیم ست از سنگ های مارگازیت اصل استفاده شده تا کیفیت و ظاهر زیبایی داشته باشد. قیمت نیم ست نقره سیاه قلم طرح لوح به عنوان زیورآلات اصل ارزان و همچنین در بلند مدت توجیه اقتصادی دارد.

نیم ست نقره زنانه نیم ست نقره زنانه

قیمت نیم ست نقره نسبت به محصولات مشابه از جنس طلا ارزان تر است. شما می توانید انواع نیم ست نقره ارزان با طرح های متنوع را از فروشگاه صنایع دستی اصفهان تهیه کنید. طراحی و ساخت نیم ست نقره اصفهان توسط بهترین هنرمندان این شهر انجام می شود. خرید اینترنتی نیم ست نقره سیاه قلم اصل از سراسر کشور در کمترین زمان انجام و ارسال آن به تهران و سراسر کشور همه روزه انجام می گیرد.  

نیم ست نقره دخترانه نیم ست نقره دخترانه

بدلیل علاقه زیاد دختر خانم ها به زیورآلات , این محصول زیبا گزینه خوبی برای هدیه برای مناسبت های مختلف است. نقره یکی از فلزات گرانبهاست که در طول زمان ارزش مادی آن کم نمی شود. بجای محصولات و زیورآلات بدل می توانید از ست و نیم ست های نقره استفاده کرده و در میهمانی های خود زیباتر از قبل ظاهر شوید. برای داشتن جلوه بیشتر , ست کردن لباس های رنگ تیره با زیورآلات نقره بیشتر پیشنهاد می گردد.  

نیم ست نقره ظریف نیم ست نقره ظریف

خرید محصولات زینتی نقره ساخت داخل کشور بجای زیورآلات و بدلیجات وارداتی می تواند به رونق اقتصاد داخلی کمک زیادی کند. ایجاد اشتغال برای جوانان در پرتو نگاه دلسوزانه مسئولین و سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه صنایع دستی امکان پذیر است. و این موفقیت با حمایت مشتریان از محصولات صنایع دستی ایرانی امکان پذیر است. تاثیرات مثبت رونق اقتصادی در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده خواهد بود.

نیم ست نقره اصل نیم ست نقره اصل

خرید نیم ست نقره خرید نیم ست نقره

 

  شناسه محصول: 901544

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

نیم ست نقره شیک زنانه را می توانید با انواع پوشش مدرن و سنتی استفاده کنید. نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهشت یکی از زیباترین طرح های موجود در فروشگاه است که برای رده های سنی مختلف جذابیت دارد. نیم ست نقره ظریف طرح بهشت توسط هنرمندان اصفهانی طراحی و تولید شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. نیم ست نقره زنانه را می توانید برای انواع هدایای مناسبتی مانند روز زن , تولد و ... استفاده کنید. تنوع کارهای تولید شده بگونه ایی در نظر گرفته شده تا شما قادر باشید با توجه به سلیقه خود حق انتخاب داشته باشید. قیمت نیم ست نقره جدید بهشت نسبت به نمونه های از جنس طلا بسیار مناسب تر است. قیمت نیم ست نقره ارزان و قابل تهیه برای عموم مشتریان فروشگاه است.  

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهشت نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهشت

جنس نیم ست از نقره مرغوب با عیار 925 است. نیم ست نقره دخترانه طرح بهشت از 2 گوشواره , یک گردنبند به همراه زنجیر 40 سانتی و یک انگشتر با سایز 57 تشکیل شده. نیم ست نقره با قیمت ارزان و ظاهر زیبا جایگزین بسیار خوبی برای بدلیجات خارجی است. وزن کلی نیم ست در حدود 16.77 گرم است. سنگ های استفاده شده در ساخت نیم ست نقره اصل و از جنس مارگازیت می باشد. سیاه قلم بودن آن حس اصیل و سنتی به محصول داده است.

نیم ست نقره شیک نیم ست نقره شیک

نیم ست نقره اصفهان با طرح بهشت مورد سلیقه بسیاری از بانوان در رده های سنی مختلف است. خرید زیورآلات نقره برای هدیه به دوستان و اقوام بسیار مرسوم است. شما می توانید بر اساس سلیقه خود از زیورآلات نقره برای زیباتر شدن در انواع میهمانی های خود بهره ببرید. بدلیل با ارزش بودن فلز نقره , ارزش مالی محصولات در طول زمان نه تنها کم نشده بلکه به آن هم افزوده می گردد. زیورآلات نقره سیاه قلم اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی است.  

نیم ست نقره ظریف نیم ست نقره ظریف

رنگ خاص نقره را می توانید با دیگر رنگ ها بسادگی ست کنید. البته پیشنهاد می گردد زیورالات نقره را بیشتر با لباس های مجلسی ست کنید. استفاده از نیم ست های نقره رده سنی خاصی ندارد و همه می توانند بر اساس سلیقه خود آن ها را استفاده کنند. فلز نقره خواص مختلفی دارد که بر این اساس تاثیراتی بر بدن می گذارد. از جمله آنها می توان به حذف انرژی اضافی در گردش خون و تنظیم فشار خون بدن اشاره نمود.  

نیم ست نقره زنانه نیم ست نقره زنانه

تولید و ارائه محصولات ایرانی به بازار های داخلی و خارجی سهم بزرگی در رونق اقتصادی دارد. محصولات با کیفیت به مرور زمان و با حمایت از تولید کنندگان بدست می آید. حمایت از هنرمندان و بخش خصوصی به ایجاد اشتغال برای جوانان و شکوفایی اقتصادی کمک بزرگی خواهد نمود. خرید محصولات ایرانی توسط هموطنان متاثر از معرفی و فرهنگ سازی صحیح در طول زمان است و خودباوری ملی را تقویت خواهد نمود.  

نیم ست نقره جدید نیم ست نقره جدید

نیم ست نقره ارزان نیم ست نقره ارزان

 

  شناسه محصول: 901545

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

تابلو میناکاری اصفهان از اصیل ترین دیوار کوب های سنتی ایرانی به شمار می رود. تابلو میناکاری مدل پردیس یکی از بهترین قاب های میناکاری اصفهان است. برای خرید تابلو مینا کاری شده کافیست در فروشگاه صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین سفارش خود را ثیت کنید. معمولا رنگ های استفاده شده در طراحی تابلو بشقاب میناکاری شاد و مینایی در نظر گرفته می شود که این امر کمک بزرگی به امکان ست کردن قاب مینا با انواع محصولات دیگر دکوری است. قیمت تابلو میناکاری طرح پردیس نسبت به تابلوهای دیگر کمی بیشتر است که دلیل آن بالا بودن کیفیت تولید و جنس بشقاب میناکاری درون قاب می باشد. فروش میناکاری اصفهان با متنوع ترین محصولات صنایع دستی با قیمت های مختلف در فروشگاه امکان پذیر می باشد. خرید و ارسال انواع محصولات میناکاری بصورت فوری به سراسر کشور انجام می گیرد.  

تابلو میناکاری تابلو میناکاری

جنس قاب میناکاری از پلاستیک فشرده (پی وی سی PVC) است که با طرح و رنگ قهوه ایی خود حس خوبی به اثر نهایی بخشیده. بشقاب میناکاری شده داخل قاب از جنس مس ضخیم و  مرغوب می باشد که توسط دستان بهترین هنرمندان اصفهانی نقاشی شده. ظرافت های بکار رفته در نقاشی بشقاب آن را به یکی از بهترین تابلوهای مینا کاری اصفهان  تبدیل نموده است. قطر بشقاب میناکاری شده 30 و ابعاد قاب آن 35*35 سانتی متر است.

خرید تابلو مینا کاری خرید تابلو مینا کاری

شرکت ها , سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی از انواع تابلوهای مینا کاری شده برای هدایای تبلیغاتی سازمانی خود استفاده می کنند. امکان درج لوگو , برچسب و پلاک های تبلیغاتی درون یا بر روی قاب تابلوهای میناکاری وجود دارد. و با این کار شما می توانید آن را برای خود سفارشی کنید. قاب تابلو های مینا کاری دوام بالایی دارند و شما می توانید برای سالیان طولانی از زیبایی آنها لذت ببرید. قیمت تابلو مینا کاری نسبت به هدایای تبلیغاتی لوکس خارجی ارزان و در هر تیراژی قابل تولید است.  

قیمت تابلو میناکاری قیمت تابلو میناکاری

فروش و پخش میناکاری اصفهان روی مس از طریق سامانه آنلاین برای تمامی مشتریان از سراسر کشور امکان پذیر است. خرید اینترنتی میناکاری اصفهان به شما امکان می دهد از سراسر کشور محصولات مورد نظرتان را سفارش داده و در کمترین زمان آنها را دریافت نمائید. فروش تابلو میناکاری بصورت عمده و تکی با قیمت های ارزان برای مشتریان در نظر گرفته شده است. فروش میناکاری در تهران و شهرهای دیگر کشور بصورت اینترنتی و آنلاین می باشد.

فروش میناکاری اصفهان فروش میناکاری اصفهان

زیبایی وصف نشدنی هنرهای ایرانی به شما امکان خرید آسان و ارزان آنها را می دهد. این محصولات بر اساس آداب و رسوم مردم کشورمان در طول زمان تغییراتی داشته است. حمایت از تولید داخلی حمایت از هنرمندان این مرزو بوم است که در راستای زنده نگه داشتن هنرهای ایرانی هر روزه چالش های مختلفی را پشت سر قرار می دهند. نگاه دلسوزانه تک تک مردم به رونق بازار صنایع دستی ایرانی , تاثیر مستقیمی در بلند مدت بر زندگی همه افراد جامعه خواهد داشت.

تابلو بشقاب میناکاری تابلو بشقاب میناکاری

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

شناسه محصول: 901546

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

تابلو میناکاری اصفهان یکی از پر فروش ترین محصولات صنایع دستی میناکاری نصف جهان محسوب می گردد. خرید تابلو میناکاری مدل پانیذ بسادگی از طریق سایت امکانپذیر است. شما می توانید برای زیباسازی فضای دکوری منزل یا دفتر کار از انواع محصولات صنایع دستی استفاده کنید. قیمت تابلو میناکاری با توجه به صرف زمان برای خلق آن ارزان و دارای ارزش معنوی هم می باشد. علاقه مندان به هنرهای دستی در تهران و شهرهای دیگر کشورمان می تواند محصولات صنایع دستی استادان اصفهان را در کمترین زمان سفارش دهند. فروش تابلو میناکاری هم در داخل و هم در خارج از ایران انجام می گیرد. رنگ های استفاده شده در طراحی و نقاشی تابلو بشقاب میناکاری شاد انتخاب شده تا مورد پسند انواع سلیقه ها باشد.  

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

جنس قاب تابلو از پلاستیک فشرده پی وی سی (PVC) با رنگ چوب است. ابعاد قاب 35*35 سانتیمتر می باشد. همچنین قطر بشقاب میناکاری شده 30 سانتی متر است. برای جلوه بهتر کف قاب پارچه مشکی چسبانده شده است تا با توجه به تضاد رنگ های شاد و رنگ مشکی , بشقاب میناکاری شده زیباتر به چشم بیاید. خرید تابلو مینا کاری برای انواع دکوراسیون های سنتی و مدرن پیشنهاد می گردد. همیشه تلفیق هنر میناکاری با انواع هنرهای دستی زیبایی دوچندانی بوجود آورده است.

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

فروشگاه صنایع دستی اصفهان با ارائه انواع محصولات هنرمندان نصف جهان سعی دارد حق انتخاب بیشتری در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از این رو شما می توانید با توجه به سلیقه و بوجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. استفاده از محصولات صنایع دستی میناکاری برای هدیه به دوستان و اقوام پیشنهاد می گردد. همچنین شما می توانید از انواع تابلو های میناکاری برای هدایای تبلیغاتی ارزان و با ارزش استفاده کنید.  

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

فروش و پخش میناکاری اصفهان روی مس از تولید به مصرف هم مقرون به صرفه برای تولید کننده و هم کم هزینه برای مصرف کننده است. ایجاد بستر خرید اینترنتی میناکاری اصفهان امکان ارتباط مستقیم تولید کنندگان به مشتریان را فراهم کرده است. خرید قاب میناکاری , بشقاب میناکاری , گلدان میناکاری و یا هر آنچه در جای دیگری دیده نشده و هنرمندان زیادی به تولید آنها پرداخته اند. فراهم آوردن امکان خرید عمده محصولات میناکاری با قیمت مناسب می توانید کمک بزرگی به اقتصاد سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی باشد.

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

هنرمندان ایرانی در سراسر دنیا مایه افتخار این مرزو بوم هستند. کشور ما با داشتن اقلیم متفاوت و اقوام مختلف بستر مناسبی برای فرهنگ هایی بوده که سالیان طولانی توانسته اند آداب و رسوم خود را حفظ نمایند. خلق مصنوعات مورد نیاز زندگی هر منطقه متفاوت و برای فرهنگ های دیگر بسیار جالب است. حمایت از این هنرها به تقویت هویت ایرانی ما کمک بزرگی خواهد نمود. با معرفی بهتر می توان انگیزه بیشتری برای پشتیبانی از این هنرها بدست آورد.  

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

  شناسه محصول: 901547

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

تندیس جاقلمی میناکاری شده ظاهر زیبایی دارد و قابل استفاده برای همه است. قرار دادن تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم بر روی میز جلوه زیباتری به فضای کاری شما می دهد. استفاده از هنرهای دستی در خلق محصولات جدید ایده ایی جالب و دوست داشتنی برای مشتریان است. تلفیق هنر برش چوب با لیزر به همراه هنر میناکاری به خلق آثار هنری زیبا با قیمت های مناسب رسیده است. تندیس جا قلمی میناکاری را می توانید برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی در تیراژ بالا استفاده کنید. دو نمونه دیگر از تندیس میناکاری شده مشابه این طرح با جزئیات متفاوت در سایت وجود دارد. که در صورت تمایل شما می توانید آنها را تهیه کنید. فروش تندیس میناکاری بصورت عمده و تکی در کمترین زمان به سراسر کشور امکانپذیر است. با این حال شما می توانید با سلیقه خود هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت زیبایی را انتخاب نمائید.  

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم

جنس تندیس از چوب های نازک فیبر و مولتی طلایی رنگ است که توسط دستگاه لیزر برش خورده. ارتفاع تندیس 29 و عرض آن 14 سانتی متر است. همچنین ابعاد پایه 5*5*12 سانتی متر می باشد. قطر بشقاب میناکاری شده که بر روی تندیس چسبانده شده 10 سانتی متر است. مقایسه ابعاد این تندیس با نمونه های مشابه موجود در سایت نشان می دهد که آن کمی بزرگتر و جذاب تر است. شما می توانید از این تندیس برای انواع همایش های سازمانی و ارگانی استفاده کنید. نمونه تندیس میناکاری شده با طرح های مختلف برای سلیقه های متفاوت در نظر گرفته شده است.

تندیس جاقلمی میناکاری تندیس جاقلمی میناکاری

استفاده از جا قلمی بر روی تندیس آن را به محصولی کاربردی تبدیل کرده شما می توانید انواع خودکار و خود نویس خود را درون آن قرار دهید. بدلیل سبک بودن تندیس برای جلوگیری از افتادن آن بر روی میز معمولا در پایه آن از چسب دو طرفه استفاده می شود. زمانی که تندیس بر روی میز ثابت شده شما براحتی می توانید از آن استفاده کنید. خرید تندیس جا قلمی میناکاری بسادگی از طریق سایت یا برای خرید عمده از طریق تلفن انجام می گیرد. تندیس میناکاری قیمت ارزانی دارد و سفارش آن در تیراژ بالا از نظر اقتصادی برای مشتریان قابل توجیه است.  

تندیس جا قلمی میناکاری تندیس جا قلمی میناکاری

هدایای تبلیغاتی تندیس میناکاری را می توانید برای انواع مراسم ها استفاده کنید. امکان درج لوگو یا پلاک های تبلیغاتی بر روی تندیس از ویژگیهای تندیس های صنایع دستی بشمار می رود. بدلیل معرفی مناسب محصولات فروش میناکاری در تهران و شهرهای کشور از استقبال خوبی برخوردار بوده. از این رو برای خرید هدایای تبلیغاتی همایش ها , نمایشگاه ها و عید نوروز سفارشات فراوانی دریافت می گردد که نشان از فرهنگ سازی در زمینه استفاده از محصولات هنری ایرانی دارد.

تندیس میناکاری شده تندیس میناکاری شده

هدایای تبلیغاتی تاثیر زیادی در فرهنگ استفاده از محصولات دارند. استفاده از محصولات ساخت داخل کشور بجای کالاهای لوکس وارداتی تاثیر مستقیمی در ترویج استفاده از کالای ایرانی دارد. رونق اقتصادی در گرو تلاش و تولید داخلی است ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و از بین رفتن معضلات اجتماعی زنجیره وار به یکدیگر مرتبط است. نگاه متفاوت مسئولان و بخش خصوصی در این زمینه می تواند راهگشای بسیار خوبی باشد.  

فروش تندیس میناکاری فروش تندیس میناکاری

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

 

شناسه محصول: 901548

بازار مینا      BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

نیم ست نقره ظریف زنانه از سری محصولات زینتی نقره اصل و اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی است. بانوان و دختر خانم ها فارغ از هر رده سنی می توانند نیم ست نقره سیاه قلم مدل نسیم را استفاده کنند. طراحی نیم ست نقره زنانه نسیم جدید می باشد و قابل ست کردن با انواع لباس های مجلسی و حتی اسپرت است. رنگ نقره ایی نیم ست نقره دخترانه با اگثر رنگ ها قابل ست شدن است البته با لباس های رنگ تیره زیباتر دیده می شود. با توجه به قیمت بالای طلا و با ارزش بودن نقره صرف هزینه اندک برای خرید نیم ست نقره شیک و قابل قبول است. خرید نیم ست نقره از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان بسادگی چند کلیک امکانپذیر است. ارسال محصولات همه روزه به سراسر کشور صورت خواهد گرفت.

نیم ست نقره سیاه قلم مدل نسیم نیم ست نقره سیاه قلم مدل نسیم

جنس نیم ست از نقره اصل با عیار 925 مناسب برای ساخت زیورآلات است. وزن نیم ست به همراه زنجیر آن در حدود 18.83 گرم است . سنگ های استفاده شده در نیم ست از جنس مارگازیت می باشد. همچنین سایز انگشتر نیم ست 57 است. قیمت ساخت زنجیر با سایر قسمت های نیم ست متفاوت است. طرح این نیم ست سیاه قلم بوده و حس و با توجه به این موضوع حس و حال سنتی بیشتری دارد. شما می توانید آن را با سلیقه و انواع لباس های خود در میهمانی ها استفاده کنید. ارزش فلز نقره همیشه رو به بالاست و زیورآلات نقره در بلند مدت بر خلاف بدلیجات با ارزش تر می شوند.  

نیم ست نقره ظریف نیم ست نقره ظریف

نیم ست نقره ارزان قیمت است و شما می توانید از نیم ست نقره سیاه قلم طرح نسیم بعنوان هدیه به دوستان و اقوام خود استفاده کنید. فروش نیم ست نقره با قیمت مناسب و ظاهر ظریف و زیبای خود برای تمامی مشتریان در سراسر کشور امکانپذیر است. فلز نقره خواص مختلفی دارد که آن را برای استفاده مردان و زنان مناسب کرده . فلز نقره، برخلاف آنتی‌ بیوتیک‌ها، دارای یک طیف ضدباکتری گسترده‌ می‌باشد و مهمتر از همه اینکه باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن نمی‌ گردد.

نیم ست نقره زنانه نیم ست نقره زنانه

نقره اگر در مجاورت هوا قرار گیرد به مرور سیاه می شود. البته سیاه شدن نقره قابل تصحیح است. برای جلوگیری از سیاه شدن نیم ست نقره ظریف دخترانه بر روی آن لایه ایی از پلی استر کشیده شده تا با قرار گرفتن در مجاورت هوا سیاه نگردد. استفاده از انواع فلزات و سنگ های طبیعی مختلف بعنوان زیورآلات در بهبود سلامتی و داشتن انرژی بیشتر برای کارهای روزمره تاثر زیادی دارد. بسیاری از این تاثیرات بر پایه تحقیقات علمی برخی از آنها بر اساس تجربه شخصی بیان شده است.

نیم ست نقره دخترانه نیم ست نقره دخترانه

محصولات زینتی از جمله محبوب ترین کالاهای مورد نظر بانوان و دختر خانم هاست. کشور عزیزمان با پیشینه هنری بسیار قوی از تولید کنندگان مهم زیورآلات در منطقه است. استفاده از کالاهای ساخت داخل کشور بجای محصولات وارداتی می تواند به رونق اقتصادی کشور و ایجاد انگیزه بالاتر برای بهبود تولید گردد. حمایت از هنرمندان ایرانی , احترام به هویت و ارزش های کشورمان است که تاثیرات مثبت آن در زندگی همه افراد جامعه پدیدار خواهد شد.

خرید نیم ست نقره خرید نیم ست نقره

نیم ست نقره شیک نیم ست نقره شیک

 

  شناسه محصول: 901549

بازار مینا      BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

تابلو بشقاب میناکاری شده اصفهان را با چیدمان دلخواه بر روی هر دیواری نصب کرده و از زیبایی آن لذت ببرید. تابلو میناکاری اصفهان طرح شیدا یکی از زیباترین انواع قاب بشقاب مسی صنایع دستی ایران محسوب می شود. با توجه به قیمت مناسب و ارزش بالای هنری آن , سفارش و خرید تابلو میناکاری گزینه مناسبی هم برای مصارف شخصی و هم بعنوان هدیه به دوستان و اقوام  است. ما برای شما انواع قاب بشقاب میناکاری با طرح ها و سبک های مختلف را در نظر گرفته ایم تا با توجه به سلیقه خود از آنها بهره ببرید. بدلیل معرفی بیشتر و فرهنگ استفاده از محصولات داخلی محصولات میناکاری اصفهان هم در تهران و هم در سایر شهرهای کشور از محبوبیت بالایی برخوردار است. فروش تابلو میناکاری به سراسر کشور در کمترین زمان صورت می گیرد.

تابلو بشقاب میناکاری تابلو بشقاب میناکاری

جنس قاب از پلاستیک فشرده پی وی سی (PVC) با طرح و رنگ چوب است. ابعاد قاب 35*35 سانتی متر می باشد. قطر بشقاب درون قاب 30 سانتی متر است. نقاشی روی مس با رنگ های مخصوص میناکاری توسط بهترین هنرمندان اصفهان انجام گرفته و برای ماندگاری رنگ ها بر روی بشقاب در کوره های مخصوص با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده. قیمت تابلو میناکاری با توجه به پروسه های انجام گرفته بر روی آن بسیار ارزان می باشد.

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

قاب میناکاری اصفهان را می توان به عنوان هدیه به دوستان و اقوام استفاده کرد. البته از تابلوهای میناکاری برای هدایای تبلیغاتی در تیراژ بالا نیز می توان بهره برد. هدایای تبلیغاتی میناکاری هم جنبه فرهنگی و هم جنبه هنری دارند که با توجه به جنس لعاب خورده و پخته شده آن قابل استفاده در هر شرایط آب و هوایی می باشند. شما می توانید برای بهره بردن از تخفیف های ویژه فروش عمده با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته و اطلاعات بیشتری دریافت نمائید.

فروش تابلو میناکاری فروش تابلو میناکاری

خرید قاب میناکاری از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته امکان پذیر است. طرح های ظروف میناکاری متفاوت است بر این اساس شما می توانید طرح های دلخواه خود را با هماهنگی واحد فروش انتخاب نمائید. خرید قاب بشقاب میناکاری در هر تیراژی با قیمت های متفاوت حق انتخاب بیشتری به مشتریان فروشگاه می دهد. عرضه و فروش میناکاری در تهران کمتر از 24 ساعت و برای شهرهای دیگر کمتر از 48 ساعت است.

خرید تابلو میناکاری خرید تابلو میناکاری

زیبایی خیره کننده محصولات میناکاری برای هر علاقه مندی به هنرهای دستی غیر قابل انکار است. صرف زمان و زحمت کشیده شده برای تولید ظروف میناکاری نشان از ارزش فرهنگی و هنری آن دارد. حمایت از استادکاران میناکار حمایت از هنر اصیل ایرانی است. خرید محصولات میناکاری و در کل صنایع دستی ایرانی به رونق اقتصادی و ترویج فرهنگ کهن کشورمان کمک قابل توجهی خواهد نمود. نگاه متفاوت مسئولین به هنرهای ایرانی مکمل زحمات استادکارن خواهد بود.

قاب بشقاب میناکاری قاب بشقاب میناکاری

تابلو های میناکاری تابلو های میناکاری

شناسه محصول: 901550

بازار مینا      BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

نیم ست نقره زنانه را میتوانید در هر میهمانی با انواع لباس های شیک اسپرت و مجلسی ست کنید. طراحی کلاسیک نیم ست نقره سیاه قلم مدل تابان مطابق با سلیقه عمومی مشتریان در نظر گرفته شده است. نیم ست نقره جدید سیاه قلم با استفاده از سنگ های مارگازیت درخشش زیبایی در زیر نور چراغ و یا نور خورشید دارد. تنوع زیادی از نیم ست نقره زیبا بر اساس سلیقه های مختلف برای شما در نظر گرفته شده است تا هر سلیقه ایی بتواند از ریورآلات نقره اصفهان بهره ببرد. نیم ست نقره دخترانه تابان ظرافت و کیفیت ساخت بالایی دارد. خرید نیم ست نقره از سراسر کشور بسادگی چند کلیک امکان پذیر و ارسال آن فوری به درب منزل است.  

نیم ست نقره سیاه قلم مدل تابان نیم ست نقره سیاه قلم مدل تابان

جنس نیم ست نقره تابان از فلز نقره با عیار 925 است. نیم ست نقره ارزان قیمت ولی با ارزش است که بر این اساس خرید آن در بلند مدت توجیه اقتصادی دارد. سایز انگشتر این نیم ست 57 و مطابق با انگشت خانم ها طراحی شده است. وزن نیم ست به احتساب زنجیر آن در حدود 27 گرم می باشد. سنگ های مارگازیت استفاده شده بر روی نیم ست درخشش و زیبایی بیشتری به آن داده که زیر نور بیشتر مشخص می شود.  

نیم ست نقره زنانه نیم ست نقره زنانه

با توجه به بالا بودن قیمت طلا و گران بودن جواهرات دیگر شما می توانید از فلزات قیمتی مانند نقره استفاده کنید. قیمت نیم ست نقره ارزان و ارزش آن بالاست. همچنین فلز نقره ویژگیهایی زیای دارد که جالب است برخی از آنها را بدانید. گفته می شود نقره یک عامل ضد میکروبی قوی در مبارزه با عفونت و کمک به پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا، بهبود زخم و سایر بیماری ها به شمار می رود. همچنین نقره می تواند به تنظیم حرارت داخلی بدن و گردش خون کمک کند نقره یکی از فلزات برای انرژی دادن به بدن است.  

نیم ست نقره دخترانه نیم ست نقره دخترانه

ما سعی می کنیم نیم ست های نقره جدید را با توجه به سلیقه مشتریان فروشگاه معرفی کنیم. انواع نیم ست نقره دخترانه شیک فارغ از هر رده سنی برای شما در نظر گرفته شده است. محصولات نقره در تهران و سایر شهرهای کشورمان شناخته شده اند و مورد پسند همه قرار دارند. ست و نیم ست نقره سیاه قلم اصفهان را می توانید با لباس های شیک خود ست کرده و در مجالس دورهمی خود زیباتر به چشم بیایید.  

خرید نیم ست نقره خرید نیم ست نقره

امروزه شما براحتی می توانید بدلیجات خارجی را در هر کجای کشور از فروشگاه های مختلف تهیه کنید. زیورآلاتی که از فلزات بی ارزش برای مدت کوتاهی ساخته شده اند. محصولات نقره سیاه قلم اصفهان اثر دست هنرمندان نصف جهان است که با ذوق هنری محصولی با ارزش برای شما طراحی و تولید کرده اند. قیمت نیم ست نقره سیاه قلم مناسب و دارای ارزش مادی و فرهنگی بالایی است. حمایت از صنعتگران داخلی حمایت از اقتصاد ملی محسوب می گردد.

نیم ست نقره جدید نیم ست نقره جدید

نیم ست نقره زیبا نیم ست نقره زیبا

 

شناسه محصول: 901551

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

تابلو میناکاری اصفهان یکی از زیباترین محصولات میناکاری قاب شده می باشد. تابلو میناکاری مشبک 45 سانتی متری براحتی بر روی هر دیواری بصورت مربع یا لوزی نصب می گردد و با رنگ های شاد استفاده شده در آن حال و هوای دکوراسیون شما را تغییر می دهد. تابلو بشقاب میناکاری سایز بزرگی دارد و جلوه خاصی به فضای دکوری شما می دهد. انواع قاب میناکاری اصفهان با طرح های متفاوت برای سلیقه های مختلف طراحی شده که شما می توانید با توجه به چیدمان مورد نظرتان حق انتخاب بیشتری داشته باشید. قیمت تابلو میناکاری بر اساس کیفیت ظروف مینا و زمان ساخت آن در نظر گرفته شده است. بدلیل فرهنگ سازی صحیح استفاده از محصولات داخلی , فروش میناکاری در تهران از استقبال خوبی برخوردار بوده. سفارش تابلو های میناکاری بصورت عمده در تیراژ بالا برای هدایای تبلیغاتی از سراسر کشور پذیرفته می شود.  

تابلو میناکاری مشبک 45 سانتی تابلو میناکاری مشبک 45 سانتی

جنس قاب تابلو بشقاب میناکاری از چوب مصنوعی پی وی سی (pvc) می باشد که با رنگ قهوی و طرح چوب جلوه زیباتری به تابلو بخشیده است. ابعاد قاب میناکاری با جعبه مشبک 7*45*45 سانتی متر و وزن آن در حدود 3100 گرم می باشد. قطر بشقاب استفاده شده برای این تابلو 30 سانتی متر است. طراحی تابلو های میناکاری اصفهان الهام گرفته از ابنیه تاریخی نصف جهان و اثر دست هنرمندان این شهر است. رنگ های مخصوص استفاده شده برای نقاشی میناکاری بر روی مس در کوره پخته شده و ماندگار هستند.  

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

خرید قاب بشقاب میناکاری هم برای منزل و دفتر کار شما و هم برای هدایای تبلیغاتی میناکاری و صنایع دستی مورد استفاده قرار می گیرد. درج لوگو های سازمانی و شرکتی بر رو یا درون قاب یاد شما را در نظر مشتریانتان زنده نگه می دارد. طرح های محصولات میناکاری بدلیل اینکه کار دست می باشند متفاوتند و شما همیشه تابلوایی از طرح های زیبا را بصورت منحصر بفرد در اختیار خواهید داشت. این امر یکی از دلایل با ارزش بودن هر اثر هنری بشمار می رود.  

تابلو بشقاب میناکاری تابلو بشقاب میناکاری

فروش تابلو میناکاری به سراسر کشور در کمترین زمان صورت خواهد گرفت. در صورتی که قصد خرید عمده میناکاری دارید به شما پیشنهاد می کنیم با واحد فروش تماس گرفته و از سری تخفیفات ویژه برخوردار شوید. قیمت خرید میناکاری در تهران و سایر شهرهای کشور بر اساس قیمت فروشگاه صنایع دستی میناکاری بسیار مناسب خواهد بود. مرغوبترین محصولات میناکاری اصفهان با کیفیت و قیمت های مختلف برای سلیقه های متفاوت ارائه شده تا شما حق انتخاب بیشتری داشته باشید.

خرید تابلو میناکاری خرید تابلو میناکاری

زیبایی محصولات هنری و صنایع دستی ایرانی بر کسی پوشیده نیست. شما می توانید با حمایت خود از صنایع دستی ایرانی گام موثری در راستای رونق و شکوفایی اقتصادی بردارید. کشور عزیزمان ایران همیشه با همت بزرگ مردان و زنان ایرانی توانسته از چالش های مختلف در گذر تاریخ سربلند بیرون آید. و با پشتوانه تمدن اصیل خود مانند نگینی در پهنه دنیا بدرخشد. شناخت و معرفی محصولات صنایع دستی و حمایت مشتریان انگیزه ایی مضاعف برای تلاش هنرمندان ایرانی است.  

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

قیمت تابلو میناکاری قیمت تابلو میناکاری

  شناسه محصول: 901552

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
کانال تلگرام میناکاری